وارش اسپرت:

 

*رفع تعلیق 4 تیم لیگ یک!/

 

چهار باشگاه لیگ دسته اولی فوتبال با پرداخت بدهی های مالی خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفع تعلیق شدند.باشگاه های استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه، ایران جوان بوشهر و همای جوان رود با پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان خود در مهلت تعیین شده از سوی کمیته انضباطی از وضعیت تعلیق خارج شدند.باشگاه های مذکور با شکایت اعضای این باشگاه ها برای دریافت مطالبات مالی خود کلیه فعالیت های شان از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمده بود.

کمیته انضباطی با تعیین مهلت مشخص برای 4 باشگاه مذکور خواستار پرداخت مطالبات شاکیان خود شده بود.

 

یروز کریمی بالا خره مجوز گرفت/کریمی:داماش را میبریم!

 

 غلامرضا سمندر مدیر عامل گسترش فولاد از حل شدن مشکل فیروز کریمی و صدور کارت مربیگری وی برای هدایت این تیم خبر دادو گفت: کارت مربیگری کریمی امروز صادر شد و وی برای نشستن روی نیمکت و همراهی این تیم مشکلی ندارد.امروز از فدراسیون تماس گرفته و خبر از حاضر شدن کارت کریمی دادند که ما نیز یک نفر را مسئول کردیم تا کارت وی را دریافت کند.
مدیرعامل باشگاه فولادگستر تأکید کرد:برای صدور کارت مربیگری کریمی، این مربی تعهد داده است، ضمن اینکه ما هم متعهد شدیم در صورت جریمه مالی وی، این مبلغ را از قراردادش پرداخت کنیم.

همچنین فیروز کریمی نیز گفت:خوشحالم که مجوز حضورم روی نیمکت صادر شد و مطمئناً با توان بالا به مصاف حریفان می‌رویم. وی در مورد اولین بازی تیمش اظهار داشت:با توانی که در تیم می‌بینم، احساس می‌کنم با حضور هواداران تبریزی می‌توانیم با دست پر از میدان خارج شویم. با روحیه و توان بالا به مصاف حریف اول خود می‌رویم و مطمئنم می‌توانیم داماش درود را شکست دهیم.

 

خبرهای کوتاه دیگر در ادامه مطلب…

 

 

*شرفی:تعویق لیگ دسته اول به سود ایران‌جوان شد /

تعویق یک هفته‌ای رقابت‌های لیگ دسته اول به سود ما شد و تمرینات بیشتری انجام دادیم.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال ایران‌جوان اظهار داشت: نزدیک یک ماه تمرینات خود را منظم دنبال می‌کنیم و خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول آماده می‌کنیم تا با قدرت در این فصل حاضر شویم.تعویق رقابت‌ها به سود تیم ما شد و تمرینات بیشتری در این مدت انجام دادیم.
وی در خصوص بازیکنان جدید ایران‌جوان خاطرنشان کرد:در حد بضاعت خود توانستیم بازیکن جدید جذب کنیم و افراد خوبی را در اختیار داریم. فونیکه سی، مهاجم تیم ملی مالی را نیز جذب کرده‌ایم و در حال حاضر با سایر بازیکنان تمرین می‌کند.سرمربی ایران‌جوان در مورد صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: هدفمان صعود به لیگ برتر است و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهم داد، اما هیچ قولی به مسئولان نداده‌ام، زیرا در فوتبال نمی‌توان به هیچ عنوان قول داد.

 

*نفت مسجد سلیمان فولاد نوین را برد/

 

تیم فولاد نوین خوزستان در دیداری تدارکاتی ، مغلوب تیم نفت مسجدسلیمان شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان،در این دیدار که عصر پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز برگزار شد ، دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت با یک گل دیرهنگام ، این بازی با نتیجه 0-1 به سود نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت.

 

*همیاری اراک از پاس همدان باخت

 

تیم همیاری اراک در دیداری دوستانه در مقابل تیم لیگ برتری پاس همدان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد

این مسابقه دوستانه که در استادیوم شهید مفتح برگزار شد و حدوداً 200 نفر تماشاگر نظاره گر این مسابقه بودند که با قضاوت حمید رضا رحیمی در  همدان انجام شد.

در این دیدار ابتدا ابوالفضل کمانی تنها گل تیم همیاری را وارد دروازه حریف کرد اما، تیم میزبان از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کرد و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه پوریا قیدر هافک تیم پاس  گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 75 نیمه دوم تیم میزبان بوسیله مرتضی تبریزی هافک خود به گل سوم خود دست یافت تا تیم همیاری نخستین شکست دیدارهای تدارکاتی پیش از فصل خود را در همدان تجربه کند.

 

*احتمال پخش زنده لیگ یک از تلویزیون!/

 

در نشست دیروز مدیران لیگ های اول، دوم و سوم با مسئولان فدراسیون فوتبال به اختلاف مبلغ قرارداد بازیکنان این چند دسته با لیگ برتر اعتراض کردند.این دیدار با حضور ناظرانف مدیران و مسئولین تیم ها در رده های مختلف سنی و همچنین مهدی تاج نائب رئیس فدراسیون فوتبال و عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در آکادمی فوتبال برگزار شد.

در ادامه این نشست در مورد پخش مستقیم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نیز بحث و گفتگو شد و از احتمال پخش این رقابتها از تلویزیون خبر داده شد.