سایت وارش اسپرت (دیار وراش) – تارنمای هواداران داماش گیلان سعی بر آن دارد تا با پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه داماش گیلان و ایجاد ارتباط مجازی مابین هواداران داماش سهم کوچکی را در جهت اطلاع رسانی تیم محبوب شهر باران‌های نقره‌ای داشته باشد لذا از شما کاربر گرامی تقاضا داریم تا با احترام به قوانین سایت حقوق دیگر کاربران را نیز رعایت کنید. مدیریت سایت وارش اسپرت توسط چند تن از هواداران متعصب رشتی انجام می‌شود و هیچگونه وابستگی به شخص خاص و یا باشگاه داماش گیلان ندارد. سایت وارش اسپرت الزاما هیچگونه تعهدی نسبت به مسائل منتشر شده در انجمن گفت‌وگو و یا نظرات کاربران ندارد و فقط سعی بر آن خواهد داشت تا نظرات در چارچوب فرهنگی و اجتماعی و قوانین سایبری جمهوری اسلامی ایران باشد. اخبار و یا تحلیل‌ها و نظرسنجی‌های منتشر شده توسط کاربران لزوما نظر وارش اسپرت نخواهد بود.

قوانین

۱. تمامی کاربران می‌بایست از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده کنند.

۲. کاربران سایت می‌بایست در هنگام ارسال نظر و درج مطلب در انجمن از کلمات و لغات مناسب استفاده کنند. بدیهی است درج مطالب و تصاویر غیر اخلاقی و بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اکیدا ممنوع است. همچنین کاربران الزاما باید از توهین به اقوام و اشخاص خودداری نمایند.

۳. شایعه پراکنی و یا بیان نظرات و مطالب سیاسی (از هر نوع و هر جناح که باشد) در محیط وارش اسپرت موکدا ممنوع خواهد بود. وارش اسپرت برای هیچ کاربری استثنا قائل نخواهد بود.

۴. درگیری ، فحاشی و توهین در میان کاربران و یا خطاب به شخصیت یا قومیتی خاص ممنوع خواهد بود. هر کاربر در حیطه وظایف خود می تواند اظهار نظر داشته باشد و از دخالت در امور دیگر مدیریتی و بحث و یا توهین به مدیران نیز اجتناب کنید در غیر اینصورت برخورد لازم صورت می گیرد . همچنین انتقادهای کاربران از هر شخصیت یا کاربری باید کاملا مطابق با قوانین سایت باشد و توهین به عنوان یک نقد برتابیده نخواهد شد.

۵. هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک‌ها از مسیر اصلی خود بشود و به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران حذف خواهد شد و در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد.
تبصره: از نوشتن یک سؤال و یا یک مطلب در انجمن‌های مختلف خودداری کنید. انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب کنید و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال کنید. در صورت مشاهده بدون اخطار قبلی ان مطلب حذف خواهد شد.

۶. با کاربرانی که از خارج از شهر رشت یا استان گیلان قصد ایجاد اخلال یا سو استفاده و تفرقه افکنی و فرافکنی داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد. کاربران حق سوء استفاده از محیط آزاد وارش اسپرت برای منافع و مقاصد خاص خود را نخواهند داشت.

۷. از دادن پست تشکر و امثال آن و ارسال تنها یک یا چند شکلک بدون متن خاص به جهت نظم و یکپارچگی جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.
تبصره: از دادن نظرات یک کلمه‌ای مانند موافقم ، مخالفم، بله و خیر خودداری نمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. (برای تشکر فقط از کلید لایک در بالای هر نظر استفاده نمائید.)

۸. ایجاد چند اشتراک مختلف در وب‌سایت ممنوع است و هر کاربر باید از یک نام کاربری استفاده کند. کاربران محترم در صورتی که رمز ورود اشتراک خود را فراموش کرده‌اند می توانند با استفاده از بازیابی و یا حتی از طریق بخش ارتباط با ما و یا ارسال یک ایمیل (از طریق ایمیلی که در هنگام ثبت نام استفاده کرده) به ایمیل وب‌سایت وارش اسپرت نسبت به دریافت رمز عبور خود اقدام نمایند.

۹. از فینگلیش (فارسی با حروف لاتین) برای بیان مطالب خودداری فرمایید. لازم به ذکر است که برای نوشتن به زبان گیلکی استفاده از حروف لاتین بلامانع است. در غیر اینصورت مطلب مورد نظر حذف خواهد شد.

۱۰. نظرات و مطالب ارسالی توسط کاربران لزوما نظر و مطلب مسئولین سایت نیست. ضمنا مدیران سایت این اختیار را دارند که اگر نظر یا تاپیکی را بر خلاف اصول سایت بود آن را پاک کنند.

۱۱. مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و … که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده میباشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و یا ویروسی نبودن آن‌ها و … ندارد.

۱۲. درج پیامهای تجاری و تبلیغاتی در تالار و سایت ممنوع بوده و کاربر تنها میتواند پیام و یا تبلیغ خود را با رعایت قوانین سایت و با اجازه مدیریت تنها به شکل متنی و کوتاه در امضای کاربری نمایش دهد.

مرام نامه

در مرام ما نیست جز برای ورزش رشت و استان و به خصوص تیم مان داماش از تیم دیگری حمایت کنیم. ما هرگز به رنگی خاص تعلق نخواهیم داشت و تمام توانمان را برای سربلندی تیم و شهرمان خواهیم گذاشت.

با کاربرانی که به هر نحو سعی بر زیر پا گذاشتن قوانین سایت و یا به سخره گرفتن محیط تارنما داشته باشند برخورد صورت خواهد گرفت. و در صورت لزوم و اصرار بر عدم رعایت قوانین، اشتراک و IP معلق و یا مسدود خواهد شد. بیان دیدگاه، نظرات و عقاید و یا انتقاد حق مسلم شماست اما در چارچوب قوانین. وارش اسپرت عمل خلاف قوانین فوق که منجر به لطمه زدن به تارنما شود را هرگز برنخواهد تابید زیرا این قوانین تنها برای راحتی و آسایش شما کاربر گرامی وضع شده و هیچ هدف دیگری را نخواهد داشت.

از شما بخاطر انتخاب این تارنما صمیمانه متشکریم.