وارش اسپرت:

 

*بهزاد داداش زاده محروم شد

 

پس از بررسی پرونده بهزاد داداش زاده از سوی کمیته انضباطی  در مصاحبه های انجام شده وی، که مطالبی را علیه داوران و فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود، داداش زاده  به مدت یک جلسه از همراهی تیم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*مسابقات لیگ دسته اول روی هواست!

 

در حالی که مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول باشگاه های ایران با بی نظمی به تمام معنا به اتمام رسیده بود و بهروان مسئول برگزاری این رقابتها از برگزاری منظم رقابت ها در فصل جدید خبر داده بود اما حتما در جریان هستید که هفته قبل این مسابقات یک هفته به تعویق افتاده بود و بعید نیست با وضعیت موجود باز هم این رقابت ها به تعویق بیافتد! بهروان دیشب در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت:«امروز روز آخر تحویل مدارک تیم های سازمان لیک آزادگان است و با توجه به اینکه فرصت نقل وانتقالات تیم های سازمان لیگ آزادگان دوشنبه هفته گذشته به اتمام رسیده است متاسفانه امروز برخی باشگاهها به مشکل خورده اند.» او در ادامه می افزاید:«در حال حاضر 7 تیم سازمان لیگ آزادگان شاکی خصوصی دارند که تنها یکی  دو تا از آنان برای رفع مشکلاتشان اقدام کرده اند.مدارک آنها از نظر مالی ناقص است و امروز کمیته مسابقات به حدی شلوغ شده است که ما مجبور شدیم از سالن روابط عمومی برای در صف ماندن باشگاهها استفاده کنیم.» وی در ادامه همچنین گفت:«سازمان لیگ آزادگان اعلام می کند که از کنار گذاشتن تیم ها هیچ واهمه ای ندارد . اما اگر نقص باشگاهها جدی باشد مطلبق آیین نامه با آنها برخورد خواهد شد و اگر جدی نباشد به آنها فرصت می دهیم .اگر باشگاهی هم لغو امتیاز شود بازیکنان آنها یک نیم فصل را بیکار خواهند بود و در تعطیلات بین نیم فصل اول  و دوم می توانند در نقل وانتقالات شرکت کنند.»

با این وضعیت بعید نیست باز هم این رقابت ها دست خوش بی نظمی شود. امیدواریم این بار این مسابقات آنقدر طول نکشد که در فصل بعد لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد!!

 

*دو بازیکن داماش گیلان در تیم ملی جوانان

 

اسامی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که طی آن علیرضا جهانبخش و مهران گلبرگ دو بازیکن تیم های پایه داماش گیلان به تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.این بازیکنان باید از روز سه شنبه 30 شهریور در اردوی آماده سازی نهایی تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در چین در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی حضور یابند.
این بازیکنان تا 5 مهر تمرینات خود را در در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی پی خواهد گرفت و روز 8 مهر تهران را به مقصد ژیبو چین ترک می کند.

 

برای دیدن خبرهای کوتاه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

*مدیر عامل گسترش:مشکل دار بودن کریمی را رد نمیکنیم!

 

گل/فیروز کریمی بارها و در مصاحبه های خود میگفت که هیچ مشکلی برای مربیگری ندارد ولی این واقعیت ماجرا نیست چرا که او برای گرفتن مربیگری در گسترش فولاد تبریز مشکل دارد و حتی مدیرعامل این باشگاه هم این موضوع را تأیید کرده است.
غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در این خصوص می گوید:«هنوز مجوز مربیگری کریمی صادر نشده و نمی توانیم این موضوع را رد کنیم که او مشکل ندارد. در تلاش هستیم تا مشکل برطرف شود.» سمندر در پاسخ به این سوال که اگر مشکل کریمی حل نشد چه تصمیمی خواهد گرفت می گوید:«فعلا فکری درباره این موضوع نکرده ایم و ابتدا باید تکلیف سرمربی مشخص شود.»

 

کاوه تهران از جذب دو بازیکن معروف منصرف شد

 

باشگاه کاوه از حریفان داماش قصد داشت تا محمد نوازی و علیرضا اکبرپور را جذب کند.زرینچه سرمربی این تیم ضمن تائید این خبر گفت از لحاظ مالی نمیتوانستیم رقم خوبی را پیشنهاد دهیم به همین علت منصرف شدیم

 

*برق شیراز یک برد و یک باخت در دیدارهای دوستانه

 

تیم برق در ادامه دیدارهای دوستانه خود به مصاف تیم تربیت یزد رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.به گزارش سایت اختصاصی باشگاه برق شیراز،این تیم پنجشنبه بعد از ظهر  در مجموعه ورزشی برق به مصاف نماینده یزد در لیگ دسته یک رفتند،با گلهای دقایق 49 و 79 حمید جعفری و علی ابوالفضلی تربیت یزد را متوقف کردند. تک گل یزدیها در دقیقه 65 از روی یک ضربه کاشته، به ثمر رسید. همچنین این تیم دیروز در یک دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف نفت و گاز جمع رفت که با نتیجه 3 بر 0 بازی را واگذار کرد.

 

*مومن زاده به آلومینیوم هرمزگان پیوست!

 

مهاجم سابق تیم های استقلال، سایپا و راه آهن با قراردادی یک ساله به طور رسمی به آلومینیوم هرمزگان پیوست. تیم آلومینیوم هرمزگان که در این فصل چندین بازیکن از لیگ برتر را جذب کرده است در اخرین خرید خود احمد مومن زاده، مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال تهران، فولاد خوزستان، سایپا و راه ‌آهن را با قراردادی یک ساله به خدمت گرفت.
این تیم پیش از این بازیکنانی نظیر حمید عزیزاده از مس کرمان، اویس کردجهان از پاس همدان، حمید شرفی از استیل آذین، داود سیدعباسی از ابومسلم و تابی ویلیام بازیکن 25 ساله کامرونی را در پست هافبک دفاعی جذب کرده بود.
این تیم 3 جای خالی دیگر دارد که به گفته مسئولان برای نیم فصل کنار گذاشته است.هدایت تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به عهده وینگو بگوویچ است.