مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته دوم‌ باشگاه های کشور در فصل ۹۷-۹۸ به پایان رسید که در نهایت تیم های خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کردند و تیم سوم صعود کننده هم باید در دیدار پلی آف از بین دو تیم داماش گیلان و نیروی زمینی تهران مشخص شود.
در آستانه دیدار سرنوشت ساز پلی آف تصمیم گرفتیم جهت تهیج روحیه اعضای تیم و هواداران داماش گیلان سری به آلبوم خاطرات وارش اسپرت بزنیم تا پلی آف ۸۵-۸۶ و یکی از خاطرات خوش فوتبال دوستان رشتی را با هم مرور کنیم.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، حدود دوازده سال پیش و در یکی از روزهای تاریخی فوتبال رشت؛ در حالی که فیروزه ای پوشان پگاه در دیدار رفت و در گرمای خرماپزان جنوب موفق به تساوی بدون گل برابر شهرداری بندرعباس شده‌‌ بودند، در دیدار برگشت پلی آف و در استادیومی لبریز و فیروزه ای پوش، حریف جنوبی خود را با دو گل از شهرباران بدرقه کردند تا با اقتدار به لیگ برتر صعود کنند.
تیمی که در آن فصل توانست با سرمربی گری مجید جهانپور سرمربی کهنه کار فوتبال رشت رکوردی همچنان ماندگار (بیش از ۱۱۵۰ دقیقه بدون‌گل خورده) را در فوتبال ایران ثبت کند.

تصاویر گویای خیل عظیم و بیست هزار نفری فوتبال دوستان رشتی است که ساعت ها پیش از آغاز این مسابقه ظرفیت عضدی رشت را تکمیل کرده بودند و استادیوم نوستالژیک شهرباران جای سوزن انداختن را در خود نداشت.