در جریان بازی تیم والیبال داماش گیلان با بانک کشاورزی پلاکاردی کوچک در گوشه ایی از سالن خانه والیبال نصب شده بود که در آن برخی از هواداران با تعصب داماش گیلان از برگزاری بازی های والیبال داماش گیلان در تهران انتقاد کرده بودند.

 

مهندس امیر عابدینی پس از آن که در جریان این امر قرار گرفتند بر دو نکته تاکید کردند . اول آن که باشگاه داماش از هرگونه انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال می کند و آماده پاسخگویی به هواداران خونگرم است و علاقه مند است تا روابطی صمیمانه بین هواداران داماش گیلان با باشگاه برقرار باشد.

 

وی در همین رابطه تاکید نمود که کانون هواداران و ثبت نام از آن ها اکنون در حال جریان است تا سازماندهی هواداران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد . دوم آن که برگزاری بازی های تیم والیبال داماش گیلان در تهران بر اساس خواست باشگاه نیست بلکه باشگاه مجبور شده است تا بازی ها را در تهران برگزار کند تا سالن کارگران رشت برای برگزاری مسابقات آماده شود . در همین رابطه مهندس عابدینی تاکید کرد که باشگاه داماش با هزینه خود در حال تعمیرات و آماده سازی سالن است تا پس از آن بازی های والیبال داماش گیلان به رشت انتقال یابد . مدیر عامل باشگاه داماش گیلان سپس از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان خواست تا نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کند.

بر همین اساس علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفتگویی ضمن تاکید بر این که تعمیرات سالن کارگران رشت در مراحل نهایی آن قرار دارد گفت : از سه ماه پیش مقدمات انعقاد قرارداد سالن کارگران رشت انجام گرفت و به علت مستعمل بودن کفپوش سالن نسبت به تعویض آن اقدام نمودیم . سراوانی افزود : نصب کفپوش جدید با هزینه ایی بالغ بر چهل میلیون تومان توسط باشگاه به پایان رسید و پس از آن رنگ آمیزی سکوهای تماشاگران ، نصب صندلی جایگاه ویژه ، مرمت سیستم برقی سالن ، بازسازی سرویس هاس بهداشتی نیز انجام و به پایان رسید.

 

:

سراوانی همچنین گفت : حاج آقا عابدینی به شدت پیگیر پایان کار سالن کارگران و برگزاری بازی های تیم والیبال داماش گیلان در این سالن و شهر رشت است .
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد : تمامی تلاش خود را برای انجام بازی تیم والیبال داماش گیلان در رشت و سالن کارگران انجام می دهیم و امیدواریم تا پایان هفته جاری کارهای اجرایی سالن به پایان برسد . وی در باره شایعات پیرامون این موضوع که بعضی از مدیران میانی تیم داماش دوست ندارند بازی های والیبال در استان گیلان برگزار شود ، گفت : مهندس امیر عابدینی و مجموعه عوامل و مدیران باشگاه گیلان دارای چنین تفکراتی نیستند و تمام تلاش و سعی خود را برای انجام بازی ها در رشت انجام داده اند.

 

پ.ن:

 

گویا بعضی ها سعی داشتند از این عکس به هدفهای خاصی دست پیدا کنندکه نتوانستند.به هر حال از این خبر خیلی خوشحال هستیم که باشگاه داماش به خواست هواداران احترام می گذارد و امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق انجام شود. به نظر می رسد که مراحل آماده سازی سالن کارگران رو به اتمام است و به احتمال بسیار فراوان از بازی خانگی آینده تیم والیبال داماش این سالن آماده خواهد شد. در پیوست این خبر عکس هایی هم آمده که ما سعی میکنیم عکس های جدیدتری را از روند آماده سازی سالن تا فردا بدست بیاوریم و با ادغام با این عکسها به شکل تصویری شما را بیشتر در چند و چون روند آماده سازی کارگران از قبل تا به امروز قرار دهیم.