درحالی که امکان خرید بلیط الکترونیک توسط بانوان برای حضور در مسابقات فراهم است، از حضور آن‌ها در استادیوم جلوگیری می‌شود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، با توجه به الزامات سازمان لیگ فوتبال به دلیل شرایط کرونا و محدودیت‌هایی که برای حضور هواداران در استادیوم‌ها تاکید شده است، هیات فوتبال گیلان نیز از اوایل خرداد اقدام به ایجاد سامانه فروش بلیط الکترونیک در سایت این هیات و مطابق با ضوابط، متصل به سامانه سراسری «ایران من» نموده است.


این روش بلیط فروشی طی چند هفته اخیر، در بازی‌های تیم‌های گیلانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است اما نکته جالب توجه اینجاست که با وجود استفاده از کد ملی برای خرید بلیط و امکان تشخیص هویت و جنسیت، بانوان هوادار نیز امکان خرید بلیط را دارند؛ البته این موضوع تنها برای دریافت بلیط است و مجوز عبور از گیت استادیوم‌ها همچنان فراهم نیست تا با یک بام و دو هوا در مقوله حضور بانوان در استادیوم مواجه شویم!

همگان امیدوارند حال که امکان خرید یا دریافت بلیط با مشخص کردن جایگاه در استادیوم برای همه فراهم است، به زودی سایر موانع موجود نیز طبق آنچه که به فیفا قول داده شده است نیز برطرف شود.

 

 

 

 

نگارنده: مهرداد کتیگری ثابت