دوازدهمین هفته از رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران، عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که طی آن تیم والیبال داماش گیلان از ساعت 17 امروز در شهر یزد به مصاف پیشگامان کویر این شهر رفته بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم شد تا شکستی دیگر در کارنامه شاگردان حسین معدنی ثبت شود.

 

داماشی ها در ست ها اول ، دوم و چهارم مسابقه به ترتیب با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 21 و 29 بر 27 مغلوب یکی از تیم های تازه وارد لیگ برتر یعنی پیشگامان کویر یزد شدند و تنها ست سوم بازی را با نتیجه نزدیک 29 بر 27 از آن خود کردند تا در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب این تیم شده باشند. داماش در دیدار رفت خود در شهر تهران نیز با نتیجه 3 بر یک مغلوب همین تیم شد.

 

این شکست پنجمین شکست والیبال داماش در 12 مسابقه ای است که این تیم برگزار کرده و باید منتظر ماند و واکنش مدیران داماش علی الخصوص مهندس امیر عابدینی را پس از این باخت دید.

هفته پیش و پس از باخت های مکرر تیم والیبال داماش در رقابتهای لیگ برتر امیر عابدینی مدیریت عامل باشگاه داماش ضمن جریمه کسر 15 درصدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی، این هشدار را داد که از این به بعد به ازای هر شکست 5 درصد از قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد.بازی بعد داماش گیلان در روز چهارشنبه 18 اسفند در سالن کارگران شهر رشت و در برابر هیئت والیبال کرمان خواهد بود.

 

 

سایر نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر به اختصار:

 

سایپا 1-3 هیئت کرمان

 

بانک کشاورزی 3-1 ارتعاشات صنعتی

 

باریج اسانس 3-1 دانشگاه آزاد

 

کاله آمل 3-0 ابومسلم مشهد

 

پیکان تهران 3-0 پتروشیمی بندر امام

 

ارومیه 3-0 آلومینیوم المهدی

 

پرسپولیس تهران 3-0 جواهری بازرگانی گنبد