وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در آخرین ساعات چهارشنبه شب تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم 22 بهمن بندرعباس به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفت که این بازی در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه صفر بر صفر مساوی خاتمه یافت .

 

به گزارش وارش اسپرت در این بازی که تحت تاثیر گرمای هوا از شادابی لازم برخوردار نبود دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که آلومینیوم در بازی نخست خود مقابل استقلال شکست خورده بود و داماش نیز در خانه به تساوی یک بر یک مقابل فولاد دست یافته بود .

نیمه نخست این دیدار تا اواسط آن فاقد هرگونه موقعیت خاصی بود تا اینکه رفته رفته آلومینیوم در میان اشتباهات فردی بازیکنان داماش بیشتر صاحب توپ و میدان شد و یکی دو موقعیت نصف و نیمه نیز بر روی دروازه داماش تدارک دید اما در دقایق پایانی این نیمه داماش بود که موقعیت بسیار خوبی را توسط کیانی بر روی همکاری تیمی بازیکنان داماش از دست می دهد . نیمه دوم این مسابقه نیز به غیر از یک موقعیت ایده آل آلومینیوم صحنه قابل ذکری را نداشت .

  

داماش در نیمی از نیمه نخست این دیدار به مانند هفته اول بازی پر اشتباهی را انجام می داد. در نیمه دوم اگرچه از میزان اشتباهات کاسته شد اما موقعیت چندانی بر روی دروازه ها خلق نشد که به نظر گرمای هوا در این مسئله چندان بی تاثیر نبوده است . به هر حال به دست آوردن یک امتیاز شیرین از خرماپزان بندر سوغات داماشی ها از این دیدار بود .

داماش گیلان روز سه شنبه 10 مردادماه در چارچوب هفته سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 22 در استادیوم شهید دکتر حسن عضدی رشت میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود .

 

*آمار و اطلاعات  

 

تماشاگر:پنج هزار نفر ،

داور: قاسم واحدی ، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، مهدی عالیقدر
اخطار:دقیقه 35 علی رضا نظیف کار، محمد رضا مهدوی دقیقه 48 (داماش) – دقیقه 63 محمود تیغ نورد(آلومنیوم)

 

آلومنیوم هرمزگان: لوییس فرنانندو،محسن حمیدی،بهنام داداشوند،امجد شکوه مقام،وحید عسگری( از دقیقه 743 محمد اسنبلی)،ابراهیم ابرقویی،محمود تیر تنورد،محمد مهدی محمدزاده،جعفر برزی( از دقیقه 65 برناردو دسوزا)،مسعود پیرزاده(میثم آقایی از دقیقه 68)،محمد رضا ناصحی.

سرمربی: اکبر میثاقیان.

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی،حسین کوشکی،علی رضا نظیف کار،محمد رضا مهدوی،افشین چاوشی،حسین ابراهیمی(هز دقیقه 83 محمد سیاه)،رسول بروشی،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی(دقیقه 59 بهنام افشه)،محمد مختاری،ابوالفضل حاجی زاده(از دقیقه 75 امین متوسل زاده)

سرمربی: امید هرندی

 

* لحظات حساس مسابقه

 

دقیقه 23 : در طی چند رفت و برگشت چند شوت از سوی هرمزگانی ها زده می شود که این ضربات با برخورد به مدافعان داماش بلوکه می شود . در یکی از این ضربات بازیکنان آلومینیوم معتقد بودند که توپ هند و پنالتی شده است که با شدت گرفتن اعتراضات داور به یکی از بازیکنان این تیم کارت زرد نشان داد .

 

دقیقه 33 : محمدرضا مهدوی در بین چند بازیکن در داخل محوطه جریمه می تواند توپ را به شکل چیپ از بالای سر دروازه بان رد می کند و به گل تبدیل کند اما داور اعلام می کند که کاپیتان داماش پیش از زدن ضربه خطا کرده است !

 

دقیقه 40 : روی یک همکاری تیمی خوب حسین ابراهیمی صاحب توپ می شود و در حالی که خود او می توانست حرکت انفرادی را در داخل محوطه جریمه ادامه دهد به کیانی در مرکز منطقه جریمه پاس می دهد که توپ به پای کیانی خوب جفت و جور نمی شود تا این موقعیت مناسب به خارج از چارچوب برود .

 

دقیقه 44 : پاس تو در آلومینیومی ها به ناصحی می رسد و شوت ناصحی بازیکن آلومینیوم را فراهانی در آغوش می گیرد .

 

دقیقه 4+45 : ضربه ایستگاهی بازیکنان آلومینیوم با ضربه سر ناصحی همراه می شود که این توپ از کنار دروازه به بیرون می رود .

 

دقیقه 69 : خطرناکترین صحنه مسابقه در این دقیقه برای آلومینیوم به ثمر نرسید . توپی که از روی سر همه عبور می کند در دهانه دروازه خالی داماش به دسوزا می رسد اما این بازیکن توپ را با ضربه سر به بیرون از چارچوب دروازه داماش می فرستد.

 

– در دقیقه 85 ضربه بلند بازیکنان آلومینیوم فراهانی را به زحمت می اندازد و در حالی که او به سمت عقب حرکت می کند به دیرک دروازه برخورد می کند تا برای دقایقی بازی به علت مصدومیت او متوقف شود

 

*در حاشیه

 

– در دقیقه 30 مسابقه داور به دلیل اعتراضات بازیکنان و شدت گرفتن شعارهای تماشاگران بازی را برای دقایقی متوقف کرد .

 

– گزارشگر تلویزیونی مسابقه به شکلی عجیب نامه اکثر بازیکنان را به اشتباه مورد خطاب قرار می داد و در بیان گزارش بازی نیز بسیار کم تجربه نشان می داد .

 

– حدود 100 نفر از هواداران گیلانی داماش مقیم بندرعباس در این بازی حضور داشتند که در تصاویر تلویزیونی نیز برای لحظاتی دیده شدند . پرده نوشتی با عنوان داماش محبوب پسیخان نیز در بین تماشاگران داماشی جالب توجه بود .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید