جلسات با رئیس هیات فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونت استاندار گیلان و قول مساعدت برای استفاده از ظرفیت های استان از جمله پیگیری های گروه پیشکسوتان فوتبال رشت برای داماش طی 10 روز گذشته بوده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از جلسه ای که عصر جمعه 10 بهمن با پیگیری وارش اسپرت در سالن همایش آتش نشانی و با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال رشت برگزار شد، گروهی 5 نفره برای پیگیری مشکلات داماش گیلان تشکیل شد.

 

این گروه ابتدا جلسه ای را در هیات فوتبال با حضور رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان، الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان و قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش در مقر هیات فوتبال گیلان برگزار کردند.

 

در این جلسه مصوب شد که ابتدا راهکارهایی برای کمک مالی فوری به داماش اندیشیده شود و سپس برای مشخص شدن وضعیت مالکیتی این تیم تلاش های لازم صورت بگیرد. همچنین مجید جهانپور نیز به عنوان نماینده پیشکسوتان برای پیگیری ها معرفی شد.

 

چند روز پس از انجام این جلسه، جلسه ای دیگر نیز با حضور معاون استاندار در محل استانداری گیلان برگزار شد که پس از آن مقرر شد از ظرفیت های استان استفاده شود و پیگیری هایی برای دریافت کمک مالی از صنایع استان انجام شود که البته این پیگیری ها به پس از ایام دهه فجر موکول شد.

در حاشیه این نشست ها نیز الماس خاله رییس هیات فوتبال، رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان وپیشکسوتانی چون مجید جهانپور ،تنهایی و الطافی حضور داشتند که هریک به بیان دیدگاههای و نظرات خود برای حمایت از داماش پرداختند و از پیگیری نامه ای که برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان داماش وارسال نامه ای دیگراز سوی ریاست دادگستری استان برای معاون اول قوه قضاییه که منجربه پرداخت 5 میلیارد ریال اعتبار شد، قدردانی شد.