وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نمایندگان AFC صبح دوشنبه پس از بازدید ورزشگاه های عضدی و سردار جنگل رشت در دفتر باشگاه داماش گیلان حضور یافتند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از گل بازرسان ای اف سی صبح چهارشنبه وارد شهر رشت شدند و به همراه مسئولان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال گیلان از دو ورزشگاه سردارجنگل و دکتر عضدی رشت بازدید کردند.

 

در این سفر یک روزه سه عضو کره ای، هندی و مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند و به حساب و کتاب مالی باشگاهها، امکانات ورزشگاهها و تشکیلات و سازماندهی باشگاهها رسیدگی کردند.

 

 

در این بازدید که در آب و هوای بارانی و جو ناپیدار شهر رشت صورت گرفت، پوربخش مدیر روابط عمومی هیات فوتبال این بازدید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:بازرسان پس از بازدید از رختکن ها، سالن کنفرانس، اسکوربوردها، اتاق های رسانه ای، وی آی پی، وی آی سی و سایر بخش های دو ورزشگاه دیدن کردند و بزرگترین نقطه ضعف سردارجنگل و عضدی را نداشتن یک استودیو برای حضور کارشناسان در پخش زنده بازی های اعلام داشتند که مسئولان هیات فوتبال قول آماده سازی آن را دادند.

 

 

به گفته پوربخش پیش بینی می شود که دو ورزشگاه گیلان حایز نمره ای مطلوب در این بازدید شوند که این امر موجب خواهد شد تا راه دو باشگاه داماش و ملوان در گرفتن پروانه حرفه ای تسهیل شود.

 

 

بازرسان کنفدراسیون آسیا پس از آن وارد باشگاه داماش گیلان شدند تا از امکانات این باشگاه دیدن نمایند.

در این دیدار ماهاجان واسوده وآن از هند که بازرس کمیته حقوقی AFC مى باشد، در سخنان کوتاهی هدف اصلی از این بازدید را بررسی صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه دانست و گفت: می دانیم که شما تمامی مدارک دریافت مجوز حرفه ای را به فدراسیون ارسال کرده اید اما آمدیم تا از نزدیک شرایط شما را بررسی کنیم.

ناظران ای اف سی که از دیدن امکانات داخل باشگاه داماش به وجد آمده بودند از سالن بدنسازی، اتاقی های رسانه ای و کنفرانس، نهارخوری ها و سایر قسمت های دیدن کرند. آنها پس از بازدید از سایت ها و فن پیج های هواداری و امکانات رسانه ای داماش در این ضمینه آن را خوب ارزیابی کردند و از اینکه در یک شهر کوچک و کم جمعیت تر نسبت به سایر شهرهایی که قبلا دیده بودند، تعداد هوادار در ورزشگاه همیشه زیاد است، ابراز شگفتی نمودند.

 

 

سپس کوین چونگ کره اى، بازرس کمیته مالی AFC نیز گفت: به این مساله واقف هستیم که سال اولی است که باشگاه ها جهت دریافت مجوز حرفه ای مدارکشان را آماده کرده اند و می دانیم که مشکلاتی هم دارند لذا ما آمدیم تا به شما کمک کنیم که مشکلاتتان بر طرف شود. استیو کیم از مالزى نیز به عنوان رییس کمیته تحقیقات به همراه این گروه در دفتر باشگاه داماش حضور داشت.

 

 

از نکات جالب این بازدید پوشیدن کاپشن قرمز رنگ این باشگاه توسط ناظران در طول مراحل بازدید بود، چرا که دوستان آسیایی انتظار هوای سرد رشت را نداشتند و برای در امان ماندن از باران های شلاقی شهرباران، دست به دامن مسئولان باشگاه داماش شدند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید