وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: جلسه معارفه گرند خراسان ، حامی مالی جدید باشگاه داماش گیلان برگزار گردید.

به گزارش وارش اسپرت ، جلسه ی معارفه ی هولدینگ گرند خراسان حامی مالی جدید باشگاه داماش گیلان عصر پنجشنبه با حضور امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ، مجید طلایی مدیرعامل هولدینگ گرند و خبرنگاران ورزشی گیلان در سالن کنفرانس ساختمان باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

 

در ادامه چکیده ای از این کنفرانس را خواهید خواند:

_ جلسه با سی دقیقه تاخیر از ساعت 18:30 با پخش سرود ملی ایران و صحبت های ابتدایی امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان آغاز شد.

 

عابدینی - مدیرعامل داماش

 

_ عابدینی در ابتدا ضمن خیر مقدم به مجید طلایی مدیرعامل هولدینگ گرند و همراهانش، از خبرنگاران به خاطر مطالب ، همراهی و حتی انتقادهایشان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل داماش اظهار امیدواری کرد که مسئولین استانی با آغوشی باز پذیرای سرمایه گذاران جدید باشند.

وی ادامه داد: مه آفرید امیر خسروی یکی از آرزوهایش این است که این تیم پابرجا و استوار در استان گیلان بماند.

عابدینی با چشمانی اشکبار گفت: مطمئن باشید داماش روزی آسیایی می شود که این جمله با تشویق حاضرین همراه شد.

همچنین عابدینی در انتقاد از مسئولین استان گفت: انتظار داشتیم بعضی ها کنارمان باشند اما نبودند که از آن ها اسم نمی برم اما باید از برخی دیگر که در کنارمان بودند اسم ببرم.

باید تشکر کنم از آقای کوچکی نژاد که شاید مرا قبول نداشته باشد اما به خاطر تیم شهرش آمد و گام  های زیادی را در کنارمان برداشت. افراد مسئول و پیشکسوت دیگری هم بودند که از آن ها اسم نمی برم که شاید اسم شان جا بماند.

از بومی های این شهر تشکر می کنم ، افرادی نظیر هرندی و ناظمی که شاید اختلاف سلیقه داشتیم اما برای کمک به تیم شهرشان آمدند.

عابدینی در مورد ناظمی هم گفت: افشین ناظمی هرگز از سیستم باشگاه ما اخراج نشده اند و حتی به رسم قدردانی افشین را به عنوان تنها مربی به برزیل می فرستم.

عابدینی گفت: به مسئولین گفتم به من یک میلیارد قرض بدهید و من چک خودم را در ازای آن می دهم اما هرگز این پول به داماش پرداخت نشد!

 

 

همچنین مدیرعامل داماش پس از اینکه خبرنگار وارش اسپرت خود را معرفی کرد به شوخی گفت: شما همان سایتی هستی که خوب به من هجمه وارد کرده اید!

عابدینی در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص نحوه واگذاری باشگاه و رضایت مه آفرید امیرخسروی این چنین گفت: من بر اساس ماده 16 که در اختیارات من بود و این مجوز را از خسروی گرفتیم و همچنین هیچ کاری را هم بدون هماهنگی با نظار قضایی انجام نخواهم داد که در قرار داد هم آمده است.

 

طلایی

 

 
در ادامه بخش های از مصاحبه مجید طلائی ، مدیرعامل هولدینگ گرند را خواهید خواند:

وی در ابتدا با درود بر گیل مردان و گیل زنان ، سخنان خود را با نام بردن از بزرگان و اساطیر رشت و گیلان به ویژه میرزاکوچک خان جنگلی و ستایش آنان آغاز کرد.

_ طلائی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد: داماش فرزند آقای عابدینی است و برادر من.

وی در خصوص نام تیم گفت: گرند به معنای بزرگ است و با این حساسیتی که مردم گیلان دارند نام داماش تغییر نمی کند پس با این تفاسیر گرند را در کنار داماش اضافه می کنیم تا بشود داماش بزرگ.

مدیرعامل گرند گفت: بحث ما حمایت از تیم داماش است اما اگر مسئولین حمایت کنند کار اقتصادی هم در استان انجام می دهیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا گرند به ابومسلم و دیگر تیم های خراسانی کمک نمی کند گفت: مذاکراتی برای کمک به ابومسلم و دیگر تیم های خراسان داشته ایم و ان شاالله در آینده استان خراسان نیز نماینده ی لیگ برتری خواهد داشت.

طلائی در پاسخ به خبرنگاری که نسبت به نام گرند گیلان زیر لوگوی داماش که بر روی بنر میکس ذون حک شده بود گفت: در این بنر لوگو داماش را بالا گذاشته شده است و نام گرند زیر آن که به معنی بالاتر بودن شان داماش است اما اگر باز هم اعتراض دارید من می گویم که تصحیح کنند.

همچنین در پایان مجید طلائی در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که در خصوص حساسیت هواداران رشتی بر روی نام ، لوگو و رنگ لباس داماش شهرباران پرسیده بود ، گفت: همان طور که گفتم نام داماش باقی می ماند و در مورد رنگ پیراهن هم در پایان فصل با هیات مدیره تصمیم گیری می کنیم ، به نحوی که هواداران تیم راضی باشند.

 

*در حاشیه این جلسه یک خبرنگار منتسب به یک سایت تازه تاسیس ورزشی استان با ادبیاتی زننده و در کمال تعجب به عنوان مدعی العموم شروع به توهین کرد که با واکنش اکثر خبرنگاران و مدیرعامل گرند مواجه شد.

لازم به ذکر است برای نهایی کردن قرار داد وارد جلسه شدند و شام را در هتل کادوس صرف می کنند.

 
 

در ادامه عکس های این کنفرانس مطبوعاتی را مشاهده می کنید:

 

کوچکی نژاد

منتظری - سایت رسمی داماش

هواداران داماش - عابدینی