داماش گیلان در دیدار رفت مرحله اول پلی آف در تهران برابر کیا تهران به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، دور رفت مرحله اول پلی آف صعود از لیگ سه فوتبال باشگاه های‌ کشور عصر چهارشنبه ۲۹ تیر با دیدار تیم‌های کیا تهران و داماش گیلان در استادیوم بعثت تهران ادامه پیدا کرد.

این دیدار که علی رغم اطلاع رسانی پیشین با ناهماهنگی‌های صورت گرفته از طرف باشگاه جهت حضور گسترده تر هواداران داماش با حضور حدود ۲۰۰ هوادار داماش برگزار شد، در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

از دیگر نکات قابل توجه در این مسابقه می‌توان به دو صحنه مشکوک در درون محوطه جریمه برای داماشی‌ها اشاره کرد که داور مسابقه از این صحنه‌ها و چند خطای تعئین کننده به سود داماش عبور کرد و در یک صحنه نیز در کمال تعجب به نشانه تمارض به سیمان‌پور بازیکن جوان داماش کارت زرد نشان داد.

دیدار برگشت دو تیم داماش گیلان و کیا تهران، از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲ مردادماه در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد. برنده مجموع این دو دیدار رفت و برگشت در دیدار نهایی پلی آف و دیداری رفت و برگشت به مصاف برنده بازی دارایی تهران و سپاهان نوین اصفهان خواهد رفت.

لازم به ذکر است این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری مسابقه درصورت درخواست هر دو تیم، به یک روز بعد یعنی دوشنبه موکول شود.

 

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه‌نوعی، رضا امیدی، مجتبی فرزامپور، پژمان نجات، مهرام دامادی، سیامک علیزاده، سعید طالبی (آرمان شکوری از ۱+۹۰) ، امیرحسین ملائی (سهیل پوربخش از ۱+۹۰ )، راستین خرمدل ( امیرمحمد سیمان پور از ۵۶)، مسعود نوری و امید کلانتر (رضا زاهد تبار از ۵۶).

 

درحاشیه:

-درحالی که قرار بود هواداران داماش به صورت نامحدود به تهران اعزام شوند، با ناهماهنگی های شکل گرفته از باشگاه داماش، پس از چند ساعت تنها یک اتوبوس و تعدادی ماشین‌های شخصی از رشت عازم استادیوم بعثت تهران شدند.
هوادارانی که در استادیوم حضور پیدا کردند حدود ۲۰۰نفر بودند که بدون توقف نود دقیقه کوبنده به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

-غیر استاندارد بودن ورزشگاه بعثت تهران که استادیوم خانگی آکادمی کیا تهران است در نیمه دوم به خوبی خود را نشان داد. زمانی که نورافکن‌های استادیوم روشن شد، نور به طور یکسان به تمام نقاط زمین نرسید و تاریک بودن میانه میدان و سایه یکسویه پررنگ بازیکنان این موضوع را کاملا مشهود کرد.