وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز با حمید درخشان سرمربی داماش گیلان و باغ آبادی مربی تراکتورسازی تبریز برگزار شد . لازم به ذکر است ، به دلیل عدم حضور مترجم تونی اولیویرا ، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی نتوانست پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد و تنها به احترام خبرنگاران در سال کنفرانس حاضر شد .

 

درخشان : اگر قرار بود به قهرمانی فکر نکنیم ،وارد جام حذفی نمی شدیم

 

فردا در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که از بهترین تیم های حاضر در لیگ برتر است و به عنوان نماینده ایران نیز در جام باشگاه های آسیا به میدان می رود اما می خواهیم با یک بازی خوب این تیم را از جام حذفی کنار بگذاریم .

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص دیدار فردای تیم خود در مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران گفت : هر چند 50 درصد جام حذفی به اتفاقات و شانس برمیگردد اما به این فکر می کنیم که با اقتدار و با قدرت جام حذفی را ادامه دهیم و اگر قرار بود به پیروزی و پیشروی فکر نکنیم اصلا نباید درجام حذفی حاضر می شدیم .

 

متن کامل کنفرانس خبری در ادامه مطلب

وی ادامه داد : به غیر از حسن رودباریان و مرتضی ابراهیمی که دچار مصدومیت شده اند و امکان دارد در بازی حضور نداشته باشند تمامی بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوار هستم که دچار غرور نشویم تا بتوانیم پله پله هم در جام حذفی و هم لیگ موفق باشیم .

 

حمید درخشان

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه برخلاف وی امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در مصاحبه اش اعلام کرده که به قهرمانی فکر نمی کند گفت : آقای عابدینی مدیر بزرگی است و من هم برای او احترام زیادی قائل هستم . طبیعی است که او شرایط را به شکل دیگری می بیند اما من به خاطر اینکه شرایط روحی روانی تیمم را ببرم بالاتر باید به بازیکنانم بفهمانم که برای قهرمانی می جنگند … اگر بازیکنان این تفکر را نداشته باشند که برای قهرمانی می جنگند ما همه چیز را از دست می دهیم .

وی افزود : اگر یک محصل برای 20 بخواند حداقل به نمره 15 خواهد رسید اما اگر برای 15 بخواند مطمئنا همان نمره 10 را هم به سختی خواهد گرفت . هدف من این است که به بازیکنان این تفکر را بقبولانم که ما نیز مثل تیم های دیگر شانس قهرمانی داریم و می توانیم قهرمان شویم.پارسال شاهین بوشهر فینالیست شد و می توانست قهرمان شود اما یک سری مشکلات باعث شد تا قهرمان نشود ؛ تیم امسال ما که از شاهین بوشهر خیلی بهتر است… ضمن اینکه در سوابق چند ساله باشگاه هم این تیم در جام حذفی خوب عمل کرده و تا فینال هم رسیده است . چرا قهرمان نشویم ؟!

 

درخشان در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت که چرا داماش در نقل و انتقالات بی سر و صداست، گفت : نه اینطور هم نیست . ما دو بازیکن خوب جذب کردیم و بازیکن سوم هم که ابوذر رحیمی است نیز در راه است . ضمن اینکه بازیکن به دنبال بازیکن چهارم هم که خارجی است، هستیم .

 

وی در خصوص سوال وارش اسپرت در خصوص برنامه اعلام شده و فشردگی مسابقات نیز گفت : به خاطر تعطیلات پی در پی که در نیم فصل اول مسابقات رخ داده ، مجبوریم هر 4-5 روز یک بار به میدان برویم که این کار را برای تیم هایی مثل ما که از قبل مشکلاتی نیز داشته ایم سخت می کند . به هر صورت در حال انجام یک برنامه ریزی مناسب هستیم تا کمتر بازیکن آسیب دیده داشته باشیم .

 

سرمربی داماش گیلان در خصوص جو موجود بر روی سکوهای در بازی فردا گفت  : فرهنگ و سواد این شهر زبانزد خاص و عام در کل ایران است . آدم های بزرگ سیاسی، فکور، فرهنگی و توانمند ایران اکثرا از فرزندان همین شهر رشت بوده اند و هستند . امیدواریم هواداران ما تحت تاثیر حواشی پیش پا افتاده نباشند و فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند . 

وی افزود : فردا دو فرهنگ متفاوت گیلک و آذری زبان در کنار هم خواهند نشست  و هم ما باید نشان دهیم که فرهنگ این شهر بالاست و هم آنکه آنها معنای هواداری فهیم و با فرهنگ را بیشتر درک کنند . امیدوارم روزی دیگر بر روی سکوهای هیچ استادیومی توهین به حریف وجود نداشته باشد .

 

تونی اولیویرا

 

باغ آبادی : داماش متحول شده است 

 

جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و از طرفی داماش نیز تیم متحول شده ای را در بازیهای اخیر و مخصوصا بازی با استقلال نشان داده است. ما اهداف خاصی به این مسابقات پای گذاشتیم و امیدواریم فردا یک بازی جذابی را تماشاگران رشت شاهد باشند .

غلامرضا باغ آبادی کمک مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص دیدار فردای تیم خود در مقابل داماش گیلان به خبرنگاران گفت : با تمام احترامی که برای داماش قائل هستم ، در این بازی فقط برای پیروزی پای به میدان خواهیم گذاشت و اگر در خاطرتان باشد در تبریز هم چندین و چند بار توپ هایمان به دیرک خورد در غیر اینصورت می توانستیم برنده باشیم . 

 

وی در پاسخ به این سوال که این تیم 5 خروجی را داشته و ورودی سرشناسی را در نیم فصل اضافه نکرده است گفت : در مورد خروجی ها باشگاه مقصر نبوده است مخصوصا در خصوص دو بازیکن خارجی ما و همینطور عقیل اعتمادی وضع اقصادی باشگاه و گرانی ارز را هم باید در نظر بگیریم . در مورد احسان حاج صفی هم که مدت سربازی اش تمام شده بود و چون با باشگاه سپاهان قرارداد داشت باید بر می گشت .

وی ادامه داد : متاسفانه نتوانستیم در ایران بازیکن چپ خوبی را پیدا کنیم وبا این وضعیت دلار به دنبال هر بازیکن خارجی دیگری هم بخواهیم برویم از عهده مخارج جذب آن بازیکن بر نمی آییم .

 

مربی تراکتورسازی در خصوص بازی بر روی چمن مصنوعی گفت : پیش از امروز هیچ تمرینی را بر روی زمین چمن مصنوعی نداشته ایم اما پیش از این یک مسابقه در زمین شیراز و برابر فجرسپاسی داشته ایم . البته کیفیت این زمین واقعا خیلی بهتر از آن زمین است .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید