وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربیان تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران امشب در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد و ابراهیم قاسمپور و علی دایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران حول محور بازی فردای دو تیم بودند.

 

* ابراهیم قاسمپور سرمربی داماش گیلان

آقای عابدینی در این برهه احساس کردند که تیم نیاز به تغییر دارد و من هم جزو خانواده داماش بودم و ایشان از بنده برای قبول این پست دعوت کردند . آمده ام تا در اینجا کار کنم و سعیم را برای بهبود وضعیت تیم به کار خواهم گرفت.

ابراهیم قاسمپور سرمربی جدید تیم داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : من منکر خرید های خوب داماش گیلان در این فصل نیستم اما به هر حال خرید خوب ملاک موفقیت یک تیم نیست بلکه باید این خریدها در کنار هم خوب هماهنگ و جفت و جور باشند تا تیم به نتیجه برسد وگرنه تیم استیل آذین هم سال گذشته خرید های خوبی را داشت .

من برای موفقیت این تیم تمام تلاشم را انجام میدهم تا مشکلاتی که در تیم وجود دارد را به حداقل برسانم و امیدوار هستم با کمک شما رسانه ها و همینطور هواداران و مسئولین شهر و داماش این تیم را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانم .

 

وی در مورد جذب بازیکن برای پوشش نقاط ضعف داماش گیلان گفت : به دلیل بازی حساسی که در پیش رو داریم از پست هایی که در آن ضعف داریم نام نمی برم هر چند که شاید اکثر شما و هوادارانی که روی سکوها می نشینند بدانند در چه پست هایی دچار مشکل هستیم . ما قصد داریم که 2 یا 3 بازیکن را برای پوشش نقاطی که در آن مشکل داریم جذب کنیم و دنبال این هستیم که اگر شد یک بازیکن آزاد را تا قبل از نیم فصل جذب تیم کنیم .

 

قاسمپور در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص تغییر سیستم تیم داماش به 2-5-3 در تمرینات و اینکه آیا قرار است که داماش من بعد با این سیستم بازی کند و دو مهاجمه بودن در بازی فردا گفت : من این سیستم را در تمرینات به شکل آزمایشی بر روی تیم امتحان کردم اما قصدم این نیست که حداقل در دو هفته آینده تغییرات عمده ای را در نوع سیستم بازی و بازیکنان ایجاد کنم اما در آینده ممکن است که حتی لیست بازیکنان اصلی و همینطور لیست 18 نفره دچار تغییرات بشوند . من به اینکه بازیکن چه شخصی باشد و این که از نظر نام بزرگ باشد اهمیت نمیدهم بلکه به توانایی بازیکنان و همینطور تاکتیک پذیری آنها توجه میکنم و این به بازیکن بستگی دارد که تا چه خودش را بتواند به تفکرات تاکتیکی تیم نزدیک کند

اما در مورد اینکه ما با دو مهاجم در بازی فردا بازی میکنیم یا نه هم همانطور که قبلا گفتم نمیتوانم در این مدت محدود تغییرات اساسی در نوع اشل تیم ایجاد کنم . البته شاید در بازی با بوشهر این کار را انجام دادیم .

 

ادامه این متن و صحبت های علی دایی سرمربی راه آهن در ادامه مطلب…

 

وی در مورد این مسئله که عنوان کرده تیم مشکلات روحی روانی دارد و اینکه بعضی از بازیکنان به این مسئله معتقد نیستند گفت : مطمئنا تیمی که در هفت هفته 11 گل را دریافت کرده باشد با استرس خاصی وارد زمین می شود و منظور من از مشکلات روحی و روانی چنین مسائلی است وگرنه ما که خوشحال میشویم تیم مشکلی از این بابت نداشته باشد و امیدواریم هر چه سریعتر نیز از این وضعیت خارج شویم.

 

سرمربی داماش گیلان در مورد مسئله بومی و غیربومی در تیم داماش گیلان گفت : معتقدم که این بحث در فوتبال دنیا برچیده شده و مرزها برداشته شده است اما با این همه اگر در استان یا شهری این قابلیت وجود داشته باشد که بازیکنان سطح بالای بومی تولید کنند خب مطمئنا آن تیم هم بیشتر از بازیکنان بومی سود خواهد برد .

 

قاسمپور در خصوص شناخت خود از تیم راه آهن گفت : این تیم را به خوبی میشناسم و شناخت کاملی از این تیم دارم. درست است که در لیگ حضور نداشتم اما بازیهای تمام تیم ها را به دقت دنبال میکردم .

وی در پایان در خصوص محرومیت ها و مصدومیت ها گفت : ما خوشبختانه هیچ محرومی نداریم اما متاسفانه دو بازیکن خوب ما دچار مصدومیت و بیماری هستند . آقای محمد محمدی دچار مصدومیت شدند و آقای محمد آبشک هم مریض هستند .

 

 

*علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران

شناخت خیلی خوبی از تیم داماش گیلان دارم و در هفته ای که گذشت هم تمرینات خوبی بر همین مبنا انجام دادیم ولی خوشبختانه یا متاسفانه با تغییر کادر فنی از تفکرات آقای قاسمپور یک مقدار بی خبرم وگرنه اگر آقای دینورزاده بودند چون بازیهای قبل داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم با شناخت خیلی بهتری وارد زمین می شدیم اما به هر حال الان شاید دیدگاه و نوع ارنج آقای قاسمپور متفاوت باشد .

 

علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : با توجه به جایگاه هر دو تیم و شرایط جدول ما آمده ایم تا به سریال ناکامی ها و مساوی های دقایق آخر پایان بدهیم و انشالله که بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم. تمام سعی ما در بازی فردا این خواهد بود که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بدست بیاوریم هر چند که بازی بسیار سختی را در شهر رشت و در برابر تیم داماش که هواداران بسیاری را دارد که به خوبی تیم خودشان را تشویق میکنند در  پیش رو داریم .

 

وی در خصوص اینکه چرا تیم او در دقایق آخر به نوعی نظم را از دست می دهد و در دقایق پایانی بازی را مساوی می کند گفت : شما اگر تیم بارسلون را دیده باشید تا دقیقه 90 از آث میلان با نتیجه دو بریک پیش بود اما بازی را مساوی کرد یا در برابر فکر میکنم رئال سوسیه داد بود که با نتیجه دو بر صفر پیش بود اما در نهایت باز دو بر دو مساوی تمام شد ؛ در فوتبال از این اتفاقات زیاد پیش می آید.

من همین هفته پیش بود که یک بازی را دنبال میکردم که تیم 3 بر صقر از تیم مقابل پیش بود اما در نهایت بازی را چهار بر سه واگذار کرد . ما سعی کردیم در این مدت روی تیم خودمان و نقاط ضعفمان بیشتر کار بکنیم تا در دقایق آخر گل نخوریم. شرایط تیم ما با توجه به وضعیتی که قبلا داشتیم روز به روز در حال بهبود هست . ما به غیر از باخت بدی که در مقابل تیم صبا در خانه داشتیم بازی بد دیگری نداشتیم و انشالله امیدوارم هستیم که من بعد هم روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک تر بشویم.

 

 

دایی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد تیم پرسپولیس و مسائل اتفاق افتاده حول محور این تیم هیچ اظهار نظری نکرد و گفت : من سرمربی راه آهن تهران هستم و آمده ام در مورد بازی فردا به سوالات پاسخ دهم. من نمی توانم در مورد مسائل تیم پرسپولیس پاسخگو باشم.

وی در پایان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم خود در بازی فردا گفت : ما به غیر از آقای رزاقی راد که از همان اول فصل با ما نبودند و آقای گومز که دچار مصدومیت شده است بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم و با تمام قوا وارد این بازی خواهیم شد .