وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و راه آهن سورینت با حضور علی نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان برگزار شد. شایان ذکر است منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن به دلیل تاخیر در پرواز این تیم به سوی رشت در کنفرانس پیش از بازی حاضر نشد.

 

علی نظرمحمدی: هواداران بدانند مهم هویت فوتبال رشت یعنی داماش گیلان است

 

با پیروزی برابر راه آهن می توانیم به حاشیه امنیت خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش وارش اسپرت ، علی نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر راه آهن تهران با بیان مطلب فوق گفت: پس از دیدار برابر تراکتور سازی یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و یک روز هم ریکاوری داشتیم اما به دلیل بارش برف نتوانستیم تمرینات مناسبی را برگزار کنیم.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

وی ادامه داد: تمرینات ما در این مدت به دلیل شرایط جوی نامناسب در سالن برگزار شد و در چنین شرایطی فقط توانستیم روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم.

وی افزود: تیمی که برای بقا می جنگد به لحاظ روحی و روانی تحت فشار است اما با صحبت هایی که داشتیم بچه ها را به این باور رساندیم که می توانند راه آهن را ببرند.

 

سرمربی داماش اظهار داشت: توکل ما به خداوند و امیدمان به حمایت هواداران است.هواداران بدانند که بیش از هر چیزی به اتحاد و وفاق نیازمندیم و نفاق تیشه به ریشه ی این تیم می زند چرا که باید بدانیم مهم هویت فوتبال رشت یعنی داماش گیلان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص شایعه ی اخراج مرتضی ابراهیمی گفت: ابراهیمی اخراج نشده است ، ایشان دو جلسه در تمرینات غیبت داشته اند که تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع شده و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است تا در خصوص وی تصمیم گیری گرفته شود.

 

نظرمحمدی در مورد غایبین داماش در دیدار فردا گفت: ابوالفضل حاجی زاده به دلیل محرومیت و ابوذر رحیمی به دلیل مصدومیت نمی توانند داماشی ها را همراهی کنند.