وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : ابراهیم زاده از همکاری باشگاه داماش گیلان تشکر کرد . از سوی دیگر ناظمی تاکید کرد داماش به دنبال پیروزی است.

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، افشین ناظمی مربی داماش و علی نظیف کار مدافع بلند قامت و گل زن داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان در عضدی رشت شرکت کردند.

 

افشین ناظمی مربی تیم داماش گیلان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ذوب آهن یکی از بهترین تیم های آسیاست اما ما هم داماش گیلان هستیم و در زمین خود به دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با هر تیمی هستیم  و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به نتیجه دلخواه در این دیدار دست یابیم.

وی افزود : امیدوارم فردا تماشاگران ما علاوه بر دیدن یک بازی خوب شاهد پیروزی تیم خود نیز باشند.

از سوی دیگر علی نظیف کار مدافع مستحکم داماش گیلان با حضور در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: در ابتدای فصل در خط دفاعی کمی ناهماهنگ بودیم اما به تدریج به هماهنگی های لازم رسیدیم . وی با اشاره به در اختیار گرفتن بازیکنانی مثل مهدی مهدوی کیا ،ابوذر رحیمی و آلوز ، خط دفاعی داماش را یکی از خطوط خوب دفاعی حال حاضر کشور خواند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

 

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی در مورد تعداد گل های زده خود در لیگ برتر دارید ، گفت: من در مرحله اول یک مدافع هستم و تمام تلاشم رابرای اجرای دستورات مربیانم به کار می بندم ، اما گل زدن را دوست دارم و با صلاحدید سرمربی در ضربات ایستگاهی وپنالتی به تیم خود کمک می کنم.

 

اما سرمربی ذوب آهن اصفهان " منصور ابراهیم زاده " در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل داماش گیلان گفت: بازی سختی در پیش داریم ، داماش ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و با حضور آقای قاسم پور به تحول خوبی دست یافته است و هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات در مکان بالاتر از ما قرار دارد.

 

 

وی با تشکر از دراختیار گذاشتن زمین اصلی ( عضدی رشت ) که دیدار دو تیم داماش و ذوب آهن در آن برگزار می گردد به این نکته اشاره کرد که در شهرهای دیگر در هیچ جایی زمین اصلی که مسابقه در آن برگزار می گردد را در اختیار نداشته اند و در زمینی غیر از زمین مسابقه به تمرین پرداخته اند.

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان