وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سرمربیان داماش گیلان و فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند.

ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: تیم ما کاملا آماده دیدار با فولاد است و برابر این تیم فقط به پیروزی می‌اندیشیم.

ابراهیم قاسمپور با بیان این که تیمش برای مصاف با فولاد خوزستان کاملا آماده است، اظهار کرد: برای دیدار با فولاد مشکل خاصی نداریم و با تمرین‌های خوب و شناخت خوبی که از حریف داریم، با هدف پیروزی به میدان می‌رویم ، بازی سختی را در پیش رو داریم اما بچه ها با انگیزه و شاداب هستند و همگی با نشاط در تمرینات حضور داشته اند.

 

وی در ادامه درباره امتیاز میزبانی تیمش در دیدار برابر فولاد در هفته دهم لیگ برتر نیز گفت: هر تیمی امیدوار است که از امتیاز میزبانی استفاده کند و به پیروزی خانگی دست پیدا کند، ما هم به دنبال این هستیم که از حضور تماشاگران و هوادران داماش گیلان بهره ببریم و در پایان بازی نیز آن‌ها را شاد کنیم.

 

متن کامل کنفرانس و صحبت های دو مربی+گزارش تصویری آخرین تمرین داماش در ادامه مطلب

 

ابراهیم قاسمپور در جواب سوال خبرنگار وارش اسپرت گفت تغییرات کلی در سیستم بازی نداریم ولی یک سری تغییرات جزئی انجام می دهیم در مورد چمن مصنوعی عضدی که مورد انتقاد مجید جلالی قرار گرفت افزود این چمن برای ما هم مشکل ساز است ولی در روزهای بارانی برای ما خوب است.

ایشان هم چنین در جواب سوال دیگر ما در مورد حواشی که در جدایی بازیکنان شنیده می شود گفت من هیچگاه پافشاری نمی کنم بازیکنی که دلش با تیم ما نیست می تواند برود.

 

قاسمپور همچنین با بیان این که در شرایط موجود لیگ برتر، همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی دارند، افزود: هم ما از فولاد شناخت داریم و هم فولاد از ما ! هر دو تیم برای از کار انداختن مهره‌های کلیدی یکدیگر برنامه دارند و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می‌کنند، پیروزی در این بازی به این بستگی دارد که بازیکنان کدام تیم به درستی دستورات کادر فنی شان را در زمین اجرا کنند.

سرمربی تیم فوتبال داماش همچنین با بیان این که هیچ یک از بازیکنان تیمش مصدوم یا محروم نیستند و تیمش با تمام قوا به مصاف فولاد می‌رود، گفت: مطمئن باشید در بازی با فولاد فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

 

از سوی دیگر ، مجید جلالی سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل داماش گفت: ورزشگاه عضدی شهر رشت دارای زمین منحصر بفردی است که بازی برای هر تیمی در آن بسیار سخت است.

وی افزود : تمامی تیم های لیگ برتر در چمن طبیعی بازی می کنند ولی در ورزشگاه عضدی شهر رشت باید در چمن مصنوعی بازی کنند و این موضوع شرایط بسیار دشواری برای تیم های میهمان به وجود خواهد آورد. جلالی تیم داماش گیلان را تیمی با تجربه و خوب توصیف کرد و اظهار داشت : برای کسب 3 امتیاز این بازی میبایست بیش از توان عادی خود بازی کرد تا نتیجه گرفت. سرمربی تیم فولاد گفت : طی سه بازی اخیر تنها یک گل خوردیم بنابراین در کار دفاعی به برنامه های خود نزدیک شدیم و تمرکز بیشتر خود را در خط حمله متمرکز ساخته ایم .

 

همچنین کاملی مفرد کاپیتان فولاد نیز در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در مورد رشت گفت : من در راه که می آمدیم به آقای جلالی گفتم که خاطره خوبی از این شهر داریم و امیدوارم که دوباره تکرار کنیم!

 

 

*گزارش تصویری آخرین تمرین پیش از بازی داماش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان