وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان با حضور علی دایی و افشین ناظمی سرمربیان دو تیم برگزار شد.

 

ناظمی : برای پیروزی به میدان می رویم / حلافی باید حرف هایش را اثبات کند

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان می‌گوید خودکشی سعید حلافی در شان یک بازیکن حرفه‌ای نیست و او باید در مورد این کارش و همچنین مصاحبه‌هایی که انجام داده، توضیح بدهد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

سرمربی داماش گیلان در ادامه درباره خبرهایی که مبنی بر خودکشی سعید حلافی در رسانه‌ها منتشر شده است، توضیح داد: من هم مثل شما هستم و اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم. آخرین روزی که در تمرین حلافی را دیدم سالم بود، اما دیروز صبح به تمرین نیامد. وقتی از دوستان پرسیدم، گفتند مسموم شده است. فکر نمی‌کنم بازیکن حرفه‌ای دست به این کار بزند و اصلا کار پسندیده‌ای نیست. او بدون اینکه بداند جزو 18 بازیکن اصلی است یا نه به تمرین نیامد. به هرحال حق هر مربی است که 18 بازیکنش را انتخاب کند و هیچ مربی دوست ندارد تیم ناقصی را به زمین بفرستد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دیروز در خوابگاه به ملاقات حلافی رفته است، تصریح کرد: او را در خوابگاه تیم دیدم و متوجه شدم مسموم شده است. سپس از دیگران فهمیدم قرص خورده بود. به هرحال بازیکن حق دارد ناراحت شود اما اختیار فنی نیز دست مربی است. من با حلاقی هیچ مشکلی ندارم، اگر مشکل داشتم، او را انتخاب نمی‌کردم و نگه‌اش نمی‌داشتم. همه بازیکنان برای من عزیز هستند و سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم.

 

ناظمی همچنین با اشاره به اینکه حلافی با تماشاگران هم مشکل نداشت از مصاحبه‌های او در رسانه‌ها اظهار تعجب کرد و افزود: اگر هر بازیکنی بخواهد به خاطر نبودش در ترکیب دست به چنین کارهایی بزند، ما باید در کنار مسائل فنی برای سلامتی 8، 9 بازیکن دیگر فکری کنیم. با این وجود معتقدم حلافی حرکت درستی نکرد. نمی‌دانم شاید مشکل دیگری داشته باشد. اما باید حرف‌هایش را اثبات کند و بگوید ما چرا آدم بدی هستیم. ان‌شاءالله سلامتی‌اش را به دست آورد تا ببینیم چه فکری درباره‌اش بکنیم. حرفی که زده می‌شود باید با دلیل و منطق باشد. بازیکنانی که در حال حاضر در داماش بازی می‌کنند با من نسبتی ندارند.

 

سرمربی داماش گیلان در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که تیمش فردا برای کسب چه نتیجه‌ای به میدان می‌رود، عنوان کرد: ما برای هیچ بازی افکار تدافعی نداریم و در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم، اما نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به سه امتیاز برسند، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

 

افشین ناظمی در پایان نشست خبری درباره پیروزی خفیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: تیم ملی در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه بعدی فرق کرد و فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشت. تایلند هم تیم درجه سه آسیا محسوب می‌شود و به تهران آمده بود ابتدا گل نخورد و از ضدحمله‌ها بهره ببرد اما با تعویض‌هایی که سرمربی ایران انجام داد نیمه دوم بهتر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

 

علی دایی سرمربی پرسپولیس

 

دایی: بازی سختی مقابل داماش داریم

 

بازی‌های بسیار حساسی را پیش رو داریم. این دیدار برای ما از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا با تساوی که در دیدار قبلی به دست آوردیم کمی از صدر جدول فاصله گرفتیم و با تمام قدرت سعی می‌کنیم که 3 امتیاز بازی را با کمک هواداران کسب کنیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم، علی دایی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود: حضور تماشاگران می‌تواند مثمرثمر باشد و با همراهی آنها امکان پیروزی در زمین خودمان وجود دارد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: در یکی، دو هفته اخیر به دلیل اینکه 7-8 بازیکن‌مان در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید حضور داشتند، تمرینات ناقصی را برگزار کردیم اما با این حال تلاش می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای را انجام دهیم و از تمام نیروهای‌مان مقابل داماش استفاده خواهیم کرد.

 

دایی با اشاره به وضعیت تیم داماش گیلان گفت: داماش تیم خوبی است و در 2، 3 هفته اخیر نیز نتایج خوبی کسب کرده است، بازی سختی پیش رو داریم ولی همانطور که گفتم تلاش می‌کنیم تا با حمایت هواداران این بازی را ببریم.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از ملی‌پوشانش که تعدادی از آنها برابر تایلند ثابت بازی کرده بودند، برابر داماش استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: دوست داشتم پیروزی تیم ملی را تبریک بگویم، به نظرم تیم ملی با وجود عدم انجام بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی توانست در این دیدار پیروز شود که برای ما مهم بود. شرایط بازیکنان ملی‌پوش را هم باید امروز ببینیم که چگونه است و ببینیم کدام یک از آنها را می‌توانیم استفاده کنیم. به هر حال ما سعی می‌کنیم تا از تمام سرمایه‌های‌مان بهره ببریم و انتخاب بازیکنان بستگی به تمرینات امروز دارد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید