وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیم های پارسه ایرانیان تهران (داماش ایرانیان) و داماش گیلان با حضور علیرضا امامی فر سرمربی پارسه و حمید درخشان سرمربی داماش گیلان برگزار شد . شایان ذکر است این دیدار که فردا (جمعه) از ساعت 14:15 در استادیوم صنایع دفاع تهران برگزار می شود، به طور مستقیم از شبکه استانی باران پخش خواهد شد .

 

درخشان : هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر اینکه تیمش با هدف قهرمانی در جام حذفی شرکت کرده، گفت: به بازیکنانم گفته‌ام بازی سختی مقابل پارسه ایرانیان داریم زیرا شناخت زیادی از آنها نداریم.

حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارسه ایرانیان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: معمولا رقابتهای جام حذفی جای خلق شگفتی‌هاست، به ویژه برای تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌تر بازی کرده و گمنام هستند.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی در همین خصوص افزود: ما شناخت کمی از تیم داماش ایرانیان داریم، به خاطر اینکه آنها از دید ما دور هستند. معمولا تیم‌های دسته پایین‌تر مقابل تیم‌های لیگ برتری انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند. من نیز به بازیکنانم گفتم بازی سختی را مقابل این تیم داریم چون شناخت زیادی از آنها نداریم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن ابراز امیدواری از شکست تیم داماش ایرانیان و صعود به مرحله بعد رقابتهای جام حذفی اظهار داشت: وقتی در جام حذفی شرکت کردیم، انگیزه‌مان این است که قهرمان شویم و مطمئن باشید با پتانسیلی که داریم این موضوع دور از دسترس نیست.

 

درخشان با اعلام اینکه بروش، کوشکی و حاجتی را به دلیل مصدومیت در بازی مقابل داماش ایرانیان به همراه نخواهند داشت، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای غرب آسیا اظهار داشت: خیلی از بازیکنان این تیم، برای نخستین بار است که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و سرمربی تیم ملی نیز فرصت کافی نداشته تا کار تاکتیکی روی این تیم انجام دهد.

 

وی افزود: در واقع تیم ملی در رقابتهای غرب آسیا، منتخبی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر است و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم. باید این تیم را زودتر از اینها تشکیل می‌دادیم و بازیکنان آن حداقل هفته ای دو روز کنار یکدیگر تمرین می‌کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پایان گفت: مطمئنم این تیم می‌تواند در صورت حمایت و انجام بازیهای بیشتر در آینده پشتوانه خوبی برای تیم اصلی ملی فوتبال ایران باشد.

 

علیرضا امامی‌فر: نگاه ویژه‌ای به جام حذفی داریم

سرمربی تیم فوتبال پارسه ایرانیان با بیان اینکه با تمام قدرت‌مان در جام حذفی شرکت می‌کنیم، گفت: اگرچه امکاناتمان از تیم‌های لیگ برتری کمتر است اما دست خالی ازجام حذفی بیرون نخواهیم آمد.

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار نیمش مقابل داماش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با بیان این مطلب افزود: نخستین مسئله برای باشگاه پارسه تهران حضور در مسابقات جام حذفی بود، ما با تمام قوا در این مسابقات شرکت کردیم و نگاه ویژه‌ای به مسابقات حذفی داریم.

 

وی با بیان اینکه ما بازیکنانی داریم که می‌توانند لیاقتشان را در مسابقات حذفی بروز دهند، در مورد شناخت خود از تیم داماش اظهار داشت: چند بازی اخیر این تیم را دیده‌ایم و تقریبا شناخت خوبی از این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارسه ایرانیان اضافه کرد: آنها تیم لیگ برتری هستند و از بازیکنان خوبی سود می‌برند اما مطمئن باشید بازیکنان ما هم انگیزه بالایی دارند و تمام تلاش خود رامی کنند تا بتوانند جام حذفی را با قدرت انجام دهند.

امامی‌فر در پایان گفت: اگر ما از نظر امکانات در سطح تیم‌های لیگ برتری نیستیم اما موفقیت‌مان دور از دسترس نخواهد بود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید