وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از مسابقه فولاد خوزستان با داماش گیلان ، در اهواز برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان ، کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فولاد خوزستان و داماش گیلان ظهر پنجشنبه در سالن کنفرانس هتل فجر سپاه در اهواز برگزار گردید.

مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان و افشین ناظمی مربی تیم داماش گیلان ، به همراه مدیران رسانه ای دو باشگاه در این نشست حضور یافتند.

 

در غیاب مهدی تارتار سرمربی تیم داماش گیلان که صبح جمعه به اهواز می رود ، افشین ناظمی دستیار وی در این نشست حاضر شد و در مورد وضعیت فعلی داماش گفت: در تعطیلات اخیر ، چند روزی به تیم استراحت دادیم و سپس تمرینات خود را در رشت از سر گرفتیم.

 

وی افزود: ما آمده ایم که از فوتبال گیلان دفاع کنیم و قصد داریم مثل همیشه که دیدار بین تیم های خوزستانی و گیلانی بازی های جذابی از کار در آمده است ، بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم و تماشاگران و بینندگان تلویزیونی را از دیدن یک بازی زیبا و جذاب بهره مند کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

افشین ناظمی تصریح کرد: فولاد خوزستان از جمله تیم های خوب و یکی از سرمایه های فوتبال کشور است و در رده های پایه هم سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده ضمن اینکه یکی از مربیان خوب کشور را هم در اختیار دارد.

مربی تیم داماش گیلان در خصوص شرایط مالی این تیم نیز گفت: متاسفانه مشکلات مالی ما هنوز برطرف نشده ولی مدیرعامل باشگاه همچنان در حال رایزنی برای حل مشکلات است و امیدواریم بازیکنان و کادر فنی تیم هر چه زودتر به حق و حقوق خود برسند و از نظر روحی به شرایط ایده آل گذشته برگردند.

 

ناظمی همچنین ابراز امیدواری کرد که داماش در دیدارهای آینده به نتایج بهتری دست یابد و جایگاه مناسبی در انتهای فصل به دست آورد.

در ادامه این نشست ، علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه داماش گیلان به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی در زمینه اوضاع مالی این تیم ، روند واگذاری باشگاه به متقاضیان و همچنین اقدامات انجام شده برای رفع این مشکل پاسخ داد.

شایان ذکر است داماش در این دیدار به احتمال بسیار از جهانگیر عسگری که به تازگی از محرومیت انظباطی باشگاه رهایی یافته و همینطور میلاد زنیدپور که کماکان از تمرینات گروهی محروم است استفاده نخواهد کرد. ضمن اینکه علیرضا جهانبخش نیز به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.

 

همچنین مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان در مورد دیدار با داماش گفت: از تعطیلات سه هفته ای اخیر به خوبی استفاده کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و به لحاظ اینکه تیم جوان و در حال پیشرفتی هستیم ، هر چه زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم بهتر می توانیم به اهداف موردنظر خود برسیم.

جلالی در عین حال افزود: اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم و حتی از نظر نوع بازی هم پیشرفتهای خوبی کرده ایم. البته غیبت چند بازیکن مصدوم و محروم ، مهمترین دغدغه ما است ولی از آنجا که به بازیکنان جوان خود اطمینان دارم ، امیدوارم ما را سربلند کرده و جای خالی نفرات تاثیرگذارمان را به خوبی پر کنند.

وی در مورد میزان شناخت خود از تیم حریف نیز گفت: ما همیشه سعی می کنیم شناخت خوبی از حریفان پیدا کنیم و به همین ترتیب ، داماش را هم به خوبی آنالیز کرده ایم و انشاالله بازی خوبی را در برابر این تیم انجام خواهیم داد.

 

مجید جلالی در خصوص جایگاه نهایی فولاد خوزستان در پایان فصل نیز گفت: امیدواریم با کسب نتایج خوب در دیدارهای باقیمانده ، در نهایت در رده چهارم جدول قرار گیریم.

شایان ذکر است که حضور 4 بازیکن این تیم در دیدار برابر داماش در هاله ای از ابهام قرار دارد . طبق اعلام سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان رضا نوروزی به علت مصدومیت قطعا در این دیدار حضور ندارد و آرش افشین نیز در شرایط مسابقه قرار ندارد، همچنین امیر شرفی ، طالب ریکانی و آندره رینالدو در حال مداوای خود هستند و در لیست بازی قرار ندارند . ضمن اینکه مهرداد جماعتی نیز به علت سه اخطاره بودن در این دیدار تیم فولاد را همراهی نخواهد کرد.