وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : من به تیمم اعتقاد و اعتماد راسخی دارم و در دیدار برابر گهر فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی داماش ، کنفرانس خبری پیش از دیدار داماش گیلان و گهر دورود امشب برگزار شد و حمید درخشان سرمربی داماش گیلان  و علی رضا پورمند سرمربی گهر دورود به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

حمید درخشان در خصوص بازی با  گهر دورود در گفت : چون تیم های انتهای جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند، با ریسک بالا و انتحاری بازی می کنند و همین امر سبب می شود که دیدار برابر این تیم ها سخت باشد.
وی اضافه کرد: البته من به تیمم اعتقاد و اعتماد راسخی دارم و در دیدار برابر گهر فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم تا با پیروزی برابر این تیم، از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار گیریم تا در ادامه رقابت های لیگ برتر، بتوانیم نتایج مطلوب تری را کسب کنیم.

 

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: در چند بازی اخیر نیز اشتباهات داوری در روند نتیجه گیری تیم تاثیرگذار بوده و شش امتیاز این تیم گرفته شد که امیدواریم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

وی بیان کرد: در دیدار برابر گهر دورود، محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم را به دلیل محرومیت، محمد آبشک، علیرضا جهانبخش، رسول بروش و رضا الماسخاله را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

درخشان در ادامه به حضور تماشاگران در دیدار تیم های داماش گیلان و گهر دورود اشاره کرد و گفت: در مورد تماشاگران تیم فوتبال داماش گیلان ظلم شده چون آنان دو ماه از تیم خود دور بودند و در این دیدار در ورزشگاه حضور خواهند یافت و به طور حتم بازیکنان تیم با تمام وجود بازی خواهند کرد تا با کسب سه امتیاز، این تماشاگران را راضی کنند.

 

وی به جذب دو بازیکن خارجی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر اشاره و اضافه کرد: تمرینات یک مهاجم و یک هافبک نفوذی را از کشورهای اروگوئه و برزیل در تعطیلات لیگ برتر مشاهده می کنیم و سپس نسبت به جذب آنان اقدام می کنیم.

 

علیرضا پورمند

 

همچنین علیرضا پورمند سرمربی گهر دورود در این کنفرانس گفت: با توجه به شرایط موجود در لیگ برتر، ما در همه دیدارهای خود برای کسب امتیاز به میدان می رویم و دیدار برابر داماش گیلان نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی همچنین اظهار داشت: البته همه بازی های لیگ برتر سخت است چون تعداد تیم هایی که امسال سقوط می کنند، زیاد است و همین امر باعث شده تا رقابت های لیگ برتر دشوار شود. وی ادامه داد: داماش گیلان تیم خوبی است که از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت خوبی تشکیل شده و بازی با این تیم برای هر تیمی در رشت مشکل است اما ما امید داریم که در برابر این تیم امتیاز بگیریم.

پورمند که فصل گذشته به عنوان کمک مربی در تیم فوتبال داماش گیلان فعالیت داشت، بیان کرد: متاسفانه تیم فوتبال گهر دورود مشکلات زیادی دارد که کمبود بازیکن یکی از مهمترین این مشکلات است.

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید