وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز، با حضور سرمربیان دو تیم بعدازظهر چهارشنبه در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

ناظمی: میخواهیم طلسم نتایج بدمان را بشکنیم

 

چند هفته ای است که نتیجه نگرفته ایم و فردا میخواهیم که طلسم نتایج بد را بشکنیم و سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

 

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم داماش و فجرسپاسی با بیان مطلب فوق افزود: تماشاگران ما به خاطر نتایج اخیر از دستمان ناراحت هستند و می خواهیم با بدست آوردن این سه امتیاز آن را به هوادارانمان هدیه کنیم.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی ادامه داد: هواداران همواره از تیمشان حمایت کرده اند و در گذشته حتی اگر داماش شکست می خورد هم ایستاده چند دقیقه تیم را تشویق می کردند. امیدوارم که فردا هم حمایتشان را همچون گذشته از تیم دریغ نکنند تا به سه امتیاز مسابقه برسیم. تمام تلاشمان این است که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا در رتبه مناسبی قرار بگیریم.

 

وی در پایان گفت : برای این دیدار محروم نداریم اما مرتضی ابراهیمی را مثل چند هفته گذشته و محمد دادرسی را به خاطر مصدومیتی که دیروز برایش بوجود آمد را در اختیار نخواهیم داشت.

 

محمود یاوری

 

یاوری: بسیاری از نتایج فوتبال در بیرون زمین رقم می خورد

 

هر دو تیم طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب نکردند و کسب نتیجه برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش وارش اسپرت، محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم داماش و فجرسپاسی با بیان مطلب فوق افزود: ما طی هفته های گذشته بازی های زیادی را از دست دادیم که به غیر از هفته گذشته در شش هفته ماقبلش به نوعی داوران در نتایج بد تیم تاثیرگذار بوده اند و متاسفانه کسی هم نیست که به این مسائل رسیدگی کند.

وی ادامه داد: من به مسئولان فجر و شیراز هم گفته ام باید قوی شد. در فوتبال خیلی از نتایج در بیرون زمین رقم می خورد! در بازی استقلال دو پنالتی مان گرفته نمی شود یا در بازی ما با تراکتور هم اتفاقاتی می افتد و…

 

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به خبرنگاری که از فوتبال رشت و گیلان پرسیده بود گفت: اینجا استعدادهای بسیار زیادی دارد و بازیکنان زیادی را هم در عرصه ملی معرفی کرده است و امیدوارم که بیشتر به فوتبال این استان رسیدگی کنند. من استقلالی نیستم اما ایکاش اسم این تیم همان استقلال رشت باقی می ماند البته بدون تعصب آقای عابدینی که در دوره نوجوانان بازیکن خود من بوده است هم زحمات بسیاری را کشیده اند و امیدوارم که قدردان باشند.

وی در پایان در خصوص غایبین تیمش در دیدار فردا گفت: 10-11 بازیکنمان به دلایل مختلف نمی توانستند تیم مان را همراهی کنند. سیامک کوهنورد هافبک خوب ما سه اخطاره است و محمدرضا حسینی، محمدحیدری، آرمان رمضانی و چند بازیکن مصدوم دیگر داریم و مسعود ریگی را هم به تیم امید داده ایم در حالی که خیلی از تیم های بزرگ لیگ برتر از دادن بازیکنانشان امتناع کردند.