وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و راه آهن سورینت در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی رقابت های جام حذفی کشور با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد. این دیدار از ساعت 15 فردا (جمعه) در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود.

 

ناظمی: تلاش می کنیم در نود دقیقه پیروز شویم / هیچ بازیکنی را کنار نمی گذاریم 

 

در دور رفت لیگ به راه آهن بازی را واگذار کردیم و در این بازی می آییم تا با در نظر گرفتن تک حذفی بودن مسابقه با ارائه یک بازی خوب پیروز میدان باشیم تا هم به مرحله بعد صعود کنیم و هم جبران باخت گذشته بشود.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر راه آهن ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) با بیان مطلب فوق گفت: در بازی فردا تعدادی از بازیکنانمان غایب خواهند بود که این امید را داریم که نفرات جایگزین بتوانند همچون هفته های گذشته بازی خوبی را از خود ارائه دهند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

 

وی تصریح کرد: محمدرضا مهدوی، محمد آبشک و مسعود حسن زاده بازیکنانی هستند که در بازی فردا به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.  

وی ادامه داد: تمام تلاشمان این است که با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم و حمایت تماشاگران را داریم بتوانیم بازی را در نود دقیقه با پیروزی پشت سر بگذاریم. اما به هر حال فوتبال غیرقابل پیش بینی است و تمرین پنالتی را هم در طول هفته در دستور کار داشتیم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگاری که از شرایط جذب بازیکن و لیست داماش در نیم فصل دوم پرسیده بود گفت: به این اعتقاد دارم که نیم فصل دوم لیگ همیشه از نیم فصل اول آن سخت تر است و ما هم از ابتدای فصل برای حداقل رتبه تک رقمی تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: جهانگیر عسگری و بوبکر کبه با خواست خودشان و شرایط قراردادشان از ما جدا شدند و داسیلوا هم با صحبتی که داشتیم تصمیم بر این شد که از داماش جدا شود.

وی ادامه داد: ما هیچ بازیکنی را کنار نمیگذاریم و در خصوص شرایط تیم هم با خود بازیکنان صحبت کردیم و خیلی هم دوست داریم که بتوانیم با تمام بازیکنان باقی مانده تا انتهای فصل ادامه دهیم.

وی افزود: امیرمحمد مظلوم یکی از مهاجمین ما است که در نزدیک به دوسال اکثرا در اردوی تیم ملی نوجوانان برای مسابقات جهانی بود و تازه از دو روز پیش در تمرینات ما حضور پیدا کرده است. امیدواریم بتوانیم از او و سایر بازیکنان جوانی که در اختیار داریم هم من بعد استفاده کنیم .

 

ناظمی در خصوص اینکه بالاخره کی داماش به شرایط پایدار و ثبات مالی می رسد گفت: به هر حال همانطور که همه میدانند داماش چند سالی است با این شرایط دست و پنجه نرم میکنند. شرایطی که شاید هر تیمی داشت تا الان نابود شده بود اما با کمک مدیرعامل و مسئولین باشگاه، بازیکنان و اعضای داماش و سرمایه هایی به اسم مردم داماش سرپا ماند. سرمایه هایی که درکمتر جایی می بینید که زیر آفتاب 40 درجه و شرجی یا زیر بارش شدید باران اینطور از تیم خود حمایت کنند.

وی افزود: در کنار آقای عابدینی، برخی از مسئولین ما مثل آقای کوچکی نژاد حدود دو سالی هست که پیگیر مشکلات تیم هستند تا آن را حل کنند. همینطور آقای نجفی استاندار جدید گیلان که در جریان این مشکلات قرار گرفته اند و تلاش هایی را در حال انجام هستند.

 

درپایان نشست علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش در پاسخ به سوال خبرنگاری که از بحث آموزش مربی در خارج از کشور پرسیده بود گفت: در حال امضای قراردادهایی با باشگاه های N.E.C هلند و اینترمیلان ایتالیا هستیم که البته N.E.C این قرارداد منعقد شده و اینترمیلان نیز مراحل نهایی اش را طی می کند که براساس آن ما 7 بازیکنمان که سال های پایانی فوتبالشان را طی میکنند را طی سال های آینده به آکادمی فوتبال این باشگاه ها می فرستیم تا آنها نیز آموخته هایشان را در آکادمی فوتبال داماش استفاده کنند و شروع به کار کنند.

 

منصور ابراهیم زاده

 

ابراهیم زاده: میخواهیم جز تیم های مراحل پایانی جام حذفی باشیم / جام حذفی، جام شگفتی هاست

 

بازی های حذفی، بازی شگفتی هاست. آن چیزی که در بازی های حذفی به آن بیشتر توجه می شود صرفا پیروزی است و به همین دلیل در مسابقات حذفی یا خیلی گل ردو بدل می شود یا به ضربات پنالتی می رسد.

به گزارش وارش اسپرت، منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن سورینت در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش گیلان با تسلیت ایام محرم ، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم هایی که به این مرحله از مسابقات می رسند ، مطمئنا انگیزه زیادی برای موفقیت دارند چراکه یک تیم می تواند با 4 تا 5 بازی به فینال برسد و حتی قهرمان شود.

وی ادامه داد: داماش به دلیل مجموعه ی خوب بازیکنان با تجربه و جوان، مربیان و… که دارند این روزهای خیلی خوبی دارند و خوب فوتبال بازی می کنند و تیم ما هم که همه از فوتبال بازی کردن آن حرف می زنند .

وی افزود: شرایط این بازی به دلیل اینکه روی چمن مصنوعی انجام میگیرد، شرایط ویژه ای است اما ما قبلا روی چمن مصنوعی تمرین کردیم و امروز هم یک جلسه تمرین در این زمین انجام داده ایم و تمام تلاشمان این است که با پیروزی در این دیدار جز تیم های مراحل پایانی این جام باشیم.

 

سرمربی راه آهن در خصوص شرایط تیمی داماش گفت : داماش در خط تهاجم و حمله خود هر ساله بازیکنان خوبی را معرفی می کند که از امسال هم بازیکنانی نظیر سیف الهی، قدمی و حسن زاده در کنار تجربه متوسل زاده خوب عمل کرده اند اما به نظر من حضور بازیکنان با تجربه در خط دفاع و هافبک تیم روی عملکرد این بازیکنان بسیار موثر بوده است.

 

ابراهیم زاده در پایان در خصوص غایبین بازی فردا گفت: تنها میلاد نوری را در بازی فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.