وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی داماش گیلان و استقلال تهران با غیبت قلعه نویی سرمربی استقلال به دلیل لغو پرواز این تیم به رشت همراه بود تا تنها حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پاسخگوی سوالات خبرنگاران گیلانی باشد .

 

درخشان : تک ستاره استقلال قلعه نویی است

 

استقلال تیم بزرگی است و همه میدانیم که این تیم همواره در کورس قهرمانی بوده است . این تیم با تمام داشته هایش یک ستاره دارد و آن هم امیر قلعه نویی است که در این تیم بسیار موثر است .

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خود در مقابل استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت : مهمترین عاملی که می تواند در بازی های این تیم تعئین کننده باشد خود امیر قلعه نویی است اما ما به توانایی های بازیکنانمان ایمان داریم و می دانیم که این توانایی ها در کنار انگیزه می تواند فردا به ما کمک کند . ما به پیروزی در این دیدار نیاز داریم و می توانیم استقلال را شکست دهیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی در پاسخ به مشکل در ساختار دفاعی داماش گفت : یک سری بازیکنان ما در خط دفاعی مصدوم هستند و از طرفی موجودیت ما در خط دفاعی همین بازیکنان هستند و باید از آنها استفاده کنیم . مرتضی ابراهیمی در بازی قبل محروم بود و از محمد مختاری استفاده کردیم و حتی جا به جایی هایی را در بازی با سپاهان داشتیم که متاسفانه جوابگو نبود .

 

وی ادامه داد : پیش از این نیز اعلام کرده بودم که ما در خط دفاع به بازیکن احتیاج داریم که حداقل یکی از آنها در دفاع راست و یکی دیگر هم در دفاع وسط نیاز ماست .

وی افزود : در حال حاضر یک دفاع راست برزیلی در تمرینات تیم ما حاضر است که به لحاظ کیفی در شرایط خوبی است و در تیم های خوبی هم بازی کرده است . امیدواریم که با او به توافق برسیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم از وی استفاده کنیم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که اذعان داشت بازیکنان داماش در بازی با سپاهان و مخصوصا در نیمه دوم اصلا در حد و اندازه های خود نبودند و به نظر می رسید تیم نیز دچار به هم ریختگی تاکتیکی شده بود ، گفت : ما با تیمی بازی کردیم که سه دوره قهرمان شده است و اینبار نیز مدعی قهرمانی است پس این تیم ، تیم کوچکی نیست . آن روز، روز خوب سپاهان و روز بد ما بود .

وی ادامه داد : متاسفانه تیم ما از دقیقه 50 به بعد دچار مشکل تنفسی شده بود و از بازیکنان که می پرسیدم میگفتند من می خواستم بروم اما مغز فرمان نمی داد و قادر نبودم که حرکت کنم ! دلیل این مسئله آن است که ما از هم سطح دریا به اصفهان رفتیم و از طرفی کارخانه هایی که در اطراف استادیوم بود نیز مزید بر علت شد تا تیم ما دچار مشکل تنفسی شود .اگر یکی دو بازیکن این مشکل را داشتند ،آن را تصادفی می دانستم اما تمامی بازیکنان به مشکل تنفسی اشاره داشتند !

وی افزود : ما در حال انجام تحقیقات هستیم و مطمئن باشید ظرف هفته های آینده با دلیل و اسناد و مدارک در خصوص اینکه چرا این اتفاق در آنجا می افتد ، خواهیم گفت ! برای بازی با ذوب آهن هم به اصفهان خواهیم رفت و امیدواریم در آنجا بتوانیم از این قضیه پیشگیری کنیم .

 

درخشان

 

درخشان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار وارش اسپرت که در خصوص چرایی استفاده از مسعود زارعی به عنوان بازیکن فیکس پرسیده بود گفت : برای مسعود زارع پول داده شده است و به هر حال بازیکن ماست . ما باید بالاخره در یک بازی از او استفاده می کردیم و چون به پایان نیم فصل نزدیک بودیم از او استفاده کردیم تا در خصوص جا به جایی بازیکنان در پایان نیم فصل تصمیم گیری کنیم .

وی ادامه داد : اگر از زارعی استفاده نمی کردیم آنوقت با این سوال رو به رو می شدیم که شما وقتی از یک بازیکن در طول یک نیم فصل استفاده نکردید چگونه می خواهید او را جا به جا کنید ؟!

 

وی در خصوص بازی در استادیوم سردارجنگل رشت گفت : شرایط ما اکنون با استقلال هیج فرقی ندارد و برای ما نیز بازی در این استادیوم تازگی دارد اما شورای تامین به هر حال تصمیم  گیرنده اصلی در این قضیه است .

درخشان ادامه داد : ما میزبانیم و میزبان باید تعئین کند که در کجا بازی انجام شود اما به یکباره با چنین تصمیمی گرفته می شود . نمیدانم چه شخصی تصمیم گیرنده بوده است اما در هر صورت این تصمیم به ضرر تیم ما و به نفع استقلال بوده است .

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به اینکه کار تیم داماش با امیرمحمد مظلوم بازیکن رشتی تیم نوجوانان ایران به کجا کشیده است گفت : شنیده ام او با تیم فجر قراردادی را امضا کرده است که اگر ما از این بازیکن استفاده کنیم تیم ما را بازنده اعلام می کنند . باید در این خصوص اطلاعات کاملی را کسب کنیم و در صورتی که مشکلی نداشته باشد اسم او را به عنوان سهمیه زیر 18 سال خودمان رد می کنیم .

وی در خصوص جذب محمد غلامی گفت : ما به جد دنبال جذب غلامی هستیم و ایشان یکی از کسانی هستند که از آقای عابدینی خواسته ام که برای جذبش تلاش کند . 

 

درخشان در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص انتخاب فدراسیون به عنوان فدراسیون برتر سال آسیا گفت : فقط یک دلیل داشته است که فدراسیون ما به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شده است و آن هم برنامه ای است که فدراسیون ما به AFC داده است .

وی افزود : کره و ژاپن قبلا این برنامه ها را اجرا و گذرانده اند و الان نگاه  آنها جهانی است تا بدین ترتیب فدراسیون ما انتخاب شود . به نظر من ما به جای اینکه به دنبال کسب این عناوین باشیم بهتر است به دنبال کرسی باشیم تا آنوقت بتوانیم کارهای زیادی را برای فوتبال کشورمان انجام دهیم .

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید