وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و استقلال خوزستان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و پورموسوی مربی استقلال خوزستان در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد. از سوی مدیر رسانه استقلال خوزستان دلیل عدم حضور عبدالله ویسی سرمربی این تیم حضور وی در تهران برای تحلیل دو تیم راه آهن و تراکتورسازی حریفان آینده استقلال خوزستان اعلام کرد.

 

ناظمی: برابر استقلال خوزستان باید باهوش بازی کنیم / تکلیف کبه یکشنبه مشخص می شود

 

در دیدار برابر استقلال باید باهوش ، هوشمندانه و سختگیرانه بازی کنیم.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل راه آهن بازی را واگذار کردیم مطمئنا تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا با کمک هواداران سه امتیاز برابر استقلال را بدست بیاوریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا ترکیب موفق دیدار برابر تراکتور در بازی مقابل راه آهن تغییر کرد گفت: ما بر اساس سیستم و ترکیب تیم مقابل برنامه ریزی خواهیم داشت. ما پیش از فصل سعی کردیم برای هر پست دو بازیکن مناسب را با تلفیقی از جوانی و تجربه جذب کنیم و در هر مسابقه با توجه به تحلیل هایی که داریم از آنها استفاده خواهیم کرد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ناظمی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص وضعیت ادامه حضور وی در داماش گفت: در قرارداد کبه بندی وجود دارد که اگر از کشوری دیگر برای او دعوت نامه بیاید با هماهنگی باشگاه می تواند برود و آنجا مذاکره داشته باشد. اگر او آنجا به توافق رسید باشگاه هماهنگی های لازم را برای حضور وی انجام خواهد داد و اگر هم باشگاهی داخلی خواهان وی باشد، باشگاه تصمیم گیرنده خواهد بود. فکر می کنم تا یکشنبه وضعیت او مشخص می شود.

 

وی در پایان در خصوص غائبین دیدار فردا اظهار داشت: هادی محمدی را به دلیل سه اخطاره بودن و ابوالفضل حاجی زاده و ابوذر رحیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

 

پورموسوی: به دنبال سه امتیاز هستیم / عدم حضور مبعلی تاثیرگذار است

 

داماش تیم جوان، محکم و تکنیکی است و با توجه به اینکه که دو سوم نیم فصل اول گذشته است و پیش از فصل هم با داماش بازی کرده ایم به خوبی از این تیم شناخت داریم.

به گزارش وارش اسپرت، سید اکبر پورموسوی مربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود: ما در دیدار فردا ابتدا به دنبال ارائه یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند و سپس بدست آوردن سه امتیاز مسابقه هستیم .

وی ادامه داد: حامد محمودی، منصور نعامی و عادل کلاه کج را به دلیل مصدومیت و ایمان مبعلی را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداریم. همچنین حسین کعبی را هم به دلیل عمل منیسک پا حداقل تا نیم فصل در بازیهایمان غائب خواهد بود.

 

مربی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص غیبت ایمان مبعلی و وابستگی استقلال خوزستان به این بازیکن گفت: ایمان بازیکن بزرگی است و مطمئنا عدم حضور او بر روی تیم تاثیرگذار است اما ما جایگزین مناسبی را برای این بازیکن داریم و او می تواند پوشش لازم را ایجاد کند.

 

پورموسوی در پاسخ به سوال خبرنگاری که با اشاره به هم خانواده بودن استقلال خوزستان با داماش (تحت پوشش امیر منصورآریا) از عدم مشکلات مالی این تیم پرسیده بود گفت: در سال اول با هزینه شخصی مدیرعامل تیم سرپا ماند و سال گذشته هم تنها حدود 760 میلیون برای جذب بازیکنان هزینه کردیم که اکثر آنها از بازیکنان جوان و بومی بودند و امسال هم فکر می کنم در نیمه پایین تیم های لیگ برتری به لحاظ هزینه هستیم!

وی اظهار داشت: ما امسال به طور مستقیم زیر نظر شرکت امیرمنصور آریا نیستیم و تحت پوشش شرکت شفق هستیم .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید