وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و فولاد خوزستان با حضور امید هرندی و حسین فرکی سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد .

 

امید هرندی : اعتقادم به بازی هجومی است

 

من به بازی هجومی اعتقاد دارم و به طور حتم در اولین دیدار داماش که در رشت برگزار می شود، یک بازی هجومی را به نمایش خواهیم گذاشت.

امید هرندی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت : حدود یک ماهی می شود که در داماش هستم و در این مدت کارهای تاکتیکی و تکنیکی را انجام دادیم و بازیکنان نیز آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر هستند.

 

وی در ادامه گفت : با توجه به بضاعت مالی که داشتیم، بازیکنان خوبی را جذب کردیم و از همه آنها رضایت دارم و همه بازیکنان جدید بدون حاشیه هستند و امیدوارم که در تیم داماش نیز موفق باشند.
در مورد جذب بازیکن، ابتدا سعی کردیم بازیکن های بومی را جذب کنیم و در مواردی که با کمبود بازیکن مواجه بودیم، بازیکن های غیر بومی را جذب کردیم که خوشبختانه این بازیکنان نیز بسیار با تعصب و پرتلاشند.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش گیلان ادامه داد : به تیمم خوشبین هستم . تیم خوبی داریم و در هر پستی نیز دو بازیکن همسطح داریم … باید تلاش کنیم تا در اولین دیدار خانگی خود ، با کسب هر سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

امید هرندی در خصوص بازی فردا با فولاد نیز گفت : فولاد اهواز نیز یک تیم خوب و حرفه ای است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی تشکیل شده ولی ما با توجه به شرایط میزبانی و حمایت تماشاگران، تیم پیروز میدان خواهیم بود .

 

امید هرندی

 

خبرنگار وارش اسپرت نیز با بیان اینکه امید هرندی یکی از دروازه بان های بزرگ اسبق فوتبال ایران بوده است در خصوص پست دروازه بانی داماش پرسید که هرندی با تایید صحبت های خبرنگار ما گفت : باید به جوانان به موقع بها دهیم . لیگ برتر مقوله خاص خود را دارد و دروازه‌بانان بومی باید در تیم‌های شهرستانی تجربه کسب کنند تا در آینده از آنها استفاده کنیم. ما دو دروازه بان جوان در تیم مان داریم و به موقع از آن ها خواهید شنید .

همچنین در بخشی از کنفرانس خبرنگاری با ابراز ناراحتی از جلسه انجام شده با کاربران وارش اسپرت بیان داشت چرا با خبرنگاران چنین جلسه ای نگذاشتید که امید هرندی به حمایت از کاربران وارش اسپرت گفت : این سایت از یک ماه و نیم پیش قرار چنین جلسه ای با ما را برقرار کرده بود . در این جلسه این عزیزان به نمایندگی از هواداران داماش حضور داشتند و حتما اگر شما مایل باشید در هر زمانی که شما بخواهید ما چنین جلسه ای را با خبرنگاران انجام می دهیم ولی باید توجه داشته باشید این دو جلسه با هم متفاوت هستند !

 

محمد رضا مهدوی

 

رضا مهدوی: امسال بیشتر گل می زنم

همچنین محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم داماش گیلان نیز در ادامه این نشست، با اشاره به اینکه تیم داماش گیلان در فصل جاری نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی کرده است، اظهار کرد: شرایط مالی سال گذشته نسبت به امسال تغییر کرده و پارسال در هفته‌های نخست که اوضاع مالی خوب بود توانستیم بازیکنان مطرح را جذب کنیم که تنها در چند بازی موثر بودند.

وی در ادامه گفت : تیم داماش در سال گذشته با انگیزه بود و بچه‌ها می‌خواستند خودشان را در فوتبال کشور اثبات کنند ولی امسال به دلیل شرایط مالی نتوانستیم آ‌نها را حفظ کنیم اما اکنون بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم.

 

مهدوی با بیان اینکه ما از نظر بدنی باید بیشتر کار کنیم، افزود: در هفته‌های نخست باید نتایج خوبی را کسب کنیم و سه امتیاز بازی مقابل فولاد را به دست آوریم.

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت با بیان اینکه هر وقت رضا مهدوی در اوج بود روند تیمی داماش هم رو به جلو هست در خصوص دلیل کم گل زدن و رو به عقب بازی کردنش پرسید که رضا مهدوی در پاسخ اظهار داشت : با قسمتی از نظر شما موافقم که زیاد گل نمی زنم ولی برای مثال من در دوران قاسمپور در پست هافبک دفاعی بازی می کردم و مربی تیم دوست نداشت من جلو بروم اما سعی می کنم امسال گل های بیشتری را برای تیم به ثمر برسانم .

 

حسین فرکی سرمربی فولاد

 

حسین فرکی : عدم پخش تلویزیونی لیگ برتر تبعات بدی را خواهد داشت!

پخش نشدن رقابت های لیگ برتر از سیما ، تبعات بدی خواهد داشت و علاوه بر متضرر شدن بازیکنان و تیم ها، حواشی فوتبال و اتفاقات آن نیز از دید مردم پنهان می ماند.

حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت : باید شرایطی فراهم شود که هر دو طرف سازمان لیگ برتر و صدا و سیما به توافق برسند تا مردم شاهد پخش دیدارهای فوتبال به طور مستقیم باشند چون مردم ما علاقمند به فوتبال هستند.

همچنین وی در خصوص بازی فردای تیمش در مقابل داماش گفت : حدود 45 روز است که کارم را با فولاد آغاز کرده ام و امیدوار هستم که شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

 

لیگ دوازدهم تازه آغاز می شود؛ تیم ها شناخت کافی از هم ندارند و به طور معمول چهار الی پنج هفته طول می کشد تا تیم ها بتوانند یک شناخت نسبی از هم داشته باشند.

وی ادامه داد : البته بازی های دوستانه و همچنین تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان را زیر نظر داشتیم و خوشبختانه با یک شناخت نسبی، مقابل این تیم قرار می گیریم.

وی در مورد پیوستنش به تیم فوتبال فولاد گفت : مربیان باید ریسک پذیر باشند و من نیز این ریسک را انجام دادم . تیمی که شرایط خوبی دارد را انتخاب کردم و برای کسب تجربه بیشتر به اهواز آمدم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد اهواز ادامه داد: امکانات تیم فولاد در حد تیم های حرفه ای است و کسب عنوان چهاردهم در فصل گذشته ، به هیچ وجه در شأن این تیم نیست . امیدوارم که در فصل جاری این تیم بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در مورد اظهارات سرپرست تیم فولاد مبنی بر اینکه آرش افشین به بازی داماش نمی رسد در حالیکه اینطور نبوده چنین پاسخ داد : افشین به دلیل عمل جراحی که انجام داد مدتی از تیم دور بود ولی در اردوی کرج به ما اضافه شد و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

سرمربی فولاد در جواب سوال دیگر خبرنگار وارش اسپرت در مورد برگزاری مسابقه در شب گفت : بازی در شب مزایای خاص خودش را دارد و هواداران راحت تر می توانند به ورزشگاه بیایند ولی مواردی مثل استاندارد نبود نور استادیوم ها و عادت نداشتن بازیکنان تاثیر دارد و امیدوارم مثل خیلی کشورها تمام بازی ها را در شب انجام دهیم.

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید