وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های استقلال خوزستان و داماش گیلان در سالن کنفرانس استادیوم تختی اهواز برگزار شد. با توجه به عدم حضور ویسی سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری، آخرین مصاحبه سرمربی استقلال خوزستان با خبرگزاری ایسنا را به جای مصاحبه پورموسوی مربی استقلال که در کنفرانس حاضر بود را در این مطلب قرار دادیم.

 

نظرمحمدی: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم / اگر داماش در لیگ حفظ شود ازعملکردم راضی هستم

 

امیدوارم جا برای مربیان جوان در لیگ برتر بیشتر باز شود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج علی نظر محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر عنوان کرد: بازی با استقلال خوزستان از همه لحاظ برای ما حائز اهمیت است و ما به دنبال هر سه امتیاز این بازی هستیم. پتانسیل داماش خیلی بالاست.ما در ترکیب خود بازیکنان خوبی داریم و آنها می توانند نتیجه بازی را عوض کنند.مسعود حسن زاده،مصطفی حاجتی،امین متوسل زاده و خیلی از بازیکنان دیگر از این جمله اند.در هفته های اخیر هم انسجام لازم را به دست آورده ایم و به دنبال نتیجه گیری هستیم.

 

وی درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت:متاسفانه دو بازیکن خوب ما به نام های ابوالفضل حاجی زاده و رضا کاردوست همراه ما در اهواز نیستند.

سرمربی داماش افزود:پس از بازی با استقلال خوزستان،سه بازی حساس دیگر داریم.با پرسپولیس،با ذوب آهن در اصفهان و سرانجام با مس در رشت.به دنبال این هستیم در این سه بازی هم حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

 

وی درباره تیم استقلال خوزستان گفت:استقلال خوزستان از آغاز فصل عملکرد خوبی داشته است.ویسی مربی خوب و جسوری است.به او تبریک می گویم.در تیم هایی که ویسی بوده تیمش خوب بازی کرده است. امیدوارم جا برای مربیان جوان در لیگ برتر بیشتر باز شود.

نظرمحمدی درباره اینکه چه نظری درباره عملکرد خود دارد اظهار داشت:این موضوع انتهای فصل مشخص می شود.قطعا اگر داماش در لیگ برتر حفظ شود از عملکرد خودم راضی هستم. ضمن اینکه پتانسیل داماش بسیار بالاست.من در این سمت به این دلیل مشغول به کار شدم که داماش را در لیگ برتر حفظ کنم وگرنه دلیلی برای حضورم در داماش نبود.

 

عبدالله ویسی

 

ویسی: فکر می‌کنیم مبعلی محروم است!/ فکر می کنم تک امتیاز هم برای ما خوب باشد 

 

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش محتاطانه مقابل داماش گیلان بازی می‌کند اما به دنبال 3 امتیاز بازی است.

به گزارش وارش اسپرت، عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازی‌های آخر فصل به هم شبیه هستند، اظهار کرد: فکر می‌کنم نمی‌شود یک بازی را با بازی قبلی یا با بازی بعدی مقایسه کنیم و به نظر من فقط همان بازی که قرار است انجام شود مهم است که امتیازهای لازم را بگیریم.

وی همچنین افزود: ما بازی بسیار ویژه‌ای پیش‌رو داریم که معتقد هستم 3 امتیاز آن بسیار برای هر دو تیم حیاتی است. هر دو تیم سعی می‌کنند 3 امتیاز را بگیرند اما فکر می‌کنم تک امتیاز هم برای ما خوب باشد.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما محتاطانه بازی خواهیم کرد و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. با گرفتن 3 امتیاز جایگاه ما در جدول تثبیت می‌شود و 3 بازی آینده را با خیال راحت بازی خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: کار داماش بسیار سخت است زیرا اگر بازی را واگذار کند شرایط بحرانی در جدول خواهد داشت. فکر می‌کنم این بازی، بازی خوبی بشود و دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان در جدول نیز گفت: ما 26 هفته است که در اواسط جدول هستیم و به انتهای جدول نرفته‌ایم و فکر می‌کنم خطر سقوط به هیچ عنوان تیم ما را تهدید نمی‌کند. مطمئن باشید اگر 4 تیم هم سقوط کند تیم ما سقوط نمی‌کند. اما فکر می‌کنم نیاز داریم رتبه خودمان را در جدول ارتقا دهیم و برای همین می‌جنگیم.

 

وی در پایان در مورد جدایی ایمان مبعلی نیز گفت: ایمان بازیکن خوبی است و خیلی به ما کمک کرد اما نبودن او به ما آسیب نخواهد زد زیرا ما فکر می‌کنیم ایمان محروم است و حضور ندارد. حالا که توانستیم به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنیم بسیار خوشحالیم و مطمئن هستم جایگزین خوبی برای او پیدا خواهیم کرد.