وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های پارسه تهران و داماش گیلان با حضور علیرضا امامی فر سرمربی پارسه و حمید درخشان سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

درخشان : بازی با تراکتورسازی فینال زودر‌س است

 

حمید درخشان پس از پیروزی 3 بر یک مقابل تیم پارسه گفت: بازی خیلی خوبی بود. از قبل می‌دانستیم تیم حریف با توجه به اینکه در لیگ یک بازی می‌کند مقابل یک تیم لیگ برتری انگیزه زیادی دارد. به همین خاطر به بازیکنانم گوشزد کردم به هیچ وجه حریف را دستکم نگیرند. شما دیدید که آنها چقدر با انگیزه و دونده کار کردند که این کار را برای ما سخت کرد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی افزود:‌ بارندگی و شرایط بد زمین کار را دشوار کرد و باعث شد بازیکنان ما آنطور که باید نتوانند کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کند.

درخشان در مورد اینکه هم‌نامی دو تیم شائبه‌هایی را مبنی بر کنار آمدن در مورد نتیجه این مسابقه به وجود آورده بود تصریح کرد: در جریان مسابقه می‌دیدید که بازیکنان با حرارت زیادی کار را دنبال می‌کردند. فوتبال ما پاک است و چنین اتفاقاتی در آن به وجود نمی‌آید. خوشبختانه نه ما و نه حریفمان چنین تفکری نداشته است و بازی از سوی هر دو تیم بسیار درگیرانه و پر حرارت دنبال شد.

 

درخشان در مورد مسابقه بعدی داماش در جام حذفی مقابل تراکتورسازی گفت: مطمئنا بازی بسیار سختی را در پیش داریم.تراکتورسازی از تیم‌های خوب لیگ ایران است و بسیار پر طراوت بازی می‌کند فکر می‌کنم یکی از فینال‌های زودرس این مسابقات را مشاهده خواهیم کرد.

سرمربی تیم داماش در مورد خرید‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: به یک مهاجم و به یک مدافع نیاز داریم. به احتمال فراوان دو بازیکن را در این پست جذب خواهیم کرد. بازیکنان خارجی مدنظرمان هستند و اگر موفق به جذب بازیکن ایرانی نشدیم به جذب بازیکن خارجی فکر خواهیم کرد.

 

امامی‌فر: بازیکنانم خسته بودند

 

علیرضا امامی‌ فر پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل داماش گیلان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم فشار زیاد مسابقات لیگ دسته اول روی بازیکنان ما باعث خستگی آنها شده بود متاسفانه گل دوم را روی اشتباه فردی یکی از بازیکنان دریافت کردیم و این مسئله باعث شد تمرکز تیممان بر هم بخورد. بازیکنان در نیمه اول دستورات من را به خوبی اجرا نکردند اما در نیمه دوم نمایش قابل قبولی ارائه دادند و اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

وی در مورد اینکه آیا به نحوه قضاوت داور اعتراض داشت و به نظر می‌رسید بازی از سوی هر دو تیم با خشونت دنبال می‌شد عنوان کرد: من هیچ اعتراضی به عملکرد داور نداشتم. در نیمه دوم بازیکنان خسته شده بودند و این موضوع باعث شد بازی کمی خشن‌تر دنبال شود. لغزندگی زمین مسابقه نیز روی این مسئله تاثیر‌گذار بود.

 

 

 

منبع : فارس 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید