وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فولاد خوزستان و داماش گیلان با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و حسین فرکی سرمربی فولاد برگزار شد .

 

درخشان : داماش از بهترین‌های لیگ می شود/ محرومیت تماشاگران عادلانه نیست

 

اگر بازیکنان جدید وارد ترکیب تیم شوند شک نکنید داماش یکی از بهترین های لیگ برتر می شود.

حمید درخشان عصر امروز سه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی از سوی دو تیم شاهد ارئه یک بازی خوب بودیم و من از عملکرد بازیکنان داماش راضی هستم.

وی افزود: دو تعویض اجباری در نیمه نخست این بازی همه برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت ولی خوشحال هستم که در پایان با کسب یک امتیاز به خانه بازمی گردیم زیرا امتیاز گرفتن در خانه از فولاد سرحال، این روزها کار چندان ساده ای به شمار نمی رود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

درخشان عنوان کرد: البته بارش باران باعث شده بود که شرایط زمین بسیار نامساعد شود و دو تیم نتوانند به خوبی در زمین بازی کنند که البته این مسئله برای هر دوم مشکلاتی ایجاد کرد.

 

سرمربی داماش تاکید کرد: اگر بازیکنان جدیدی که در نیم فصل جذب کرده ایم به ترکیب تیم اضافه شوند شک نکنید داماش یکی از بهترین های لیگ برتر می شود.

درخشان در خصوص محرومیت هواداران داماش از بازی خانگی عنوان کرد: به قرآن این عادلانه نیست که این تیم را از هوادارانش محروم کنند زیرا بازیکنی که بعد از زدن گل، هواداران تیم میزبان را با انجام حرکاتی تحریک می کند نباید انتظار تشویق داشته باشد.

 

حسین فرکی

 

فرکی : سهمیه آسیایی را برای فولاد و فوتبال خوزستان می‌گیریم / پنالتی تمرکز تیمی ما را به هم ریخت

 

برخلاف جریان بازی اسیر اشتباه فاحش داور شدیم که یک پنالتی به سود مهمان گرفته شد و این ضربه تبدیل به گل شد، همین موضوع تمرکز تیمی ما را به هم ریخت.

حسین فرکی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل داماش گیلان اظهار داشت: همانطور که پیش از بازی گفته بودم و قابل پیش‌بینی بود امروز با وجود باران شدید و شرایط بد زمین متاسفانه شرایط میزبانی و مهمانی هم تغییر کرد و روند تیمی ما را در این بازی پایین آورد.

 

وی ادامه داد:‌ شروع خوبی داشتیم و بازی روی زمین را دنبال کردیم اما برخلاف جریان بازی اسیر اشتباه فاحش داور شدیم که یک پنالتی به سود مهمان گرفته شد و این ضربه تبدیل به گل شد. همین موضوع تمرکز تیمی ما را به هم ریخت.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: در نیمه دوم با تمرکز بهتری بازی را دنبال کردیم و تعویض‌هایمان جواب داد و بازی باخته را با دو گل زده پیش بردیم اما هیجان‌زدگی بازیکنان ما عاملی شد تا خیلی زود گل تساوی دریافت کنیم.

فرکی گفت: تیم حریف هدفش کسب یک امتیاز بازی بود که به آن رسید. اما در کل از نوع بازی تیم خودم راضی هستم و این بازی و این اراده بازیکنان می‌تواند سهمیه آسیایی را برای فولاد و فوتبال خوزستان رقم بزند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم که من در مورد قضاوت داور اشتباه کرده باشم.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید