آنطور که مدیریت باشگاه به بنده گفته اند داماش در سال آینده یک تیم بسیار قوی با بنیه مالی بسیار عالی همانند تیم سال ۸۷ که نتایج مطلوبی را در لیگ کسب نمود، می شود.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از دیارمیرزا، امید هرندی در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان، گفت :از تمامی جراید و مطبوعات تشکر می کنم که همیشه یار و یاور داماش گیلان بوده و خواهند بود. امیدوارم این برد سرآغازی باشد برای اینکه داماش بتواند نتایج بهتری در ادامه مسابقات کسب نماید.

 

وی با بیان این که داماش بازیکنان مصدوم و مشکلات متعددی دارد از هواداران خواست تا مقداری به تیم داماش وقت داده شود تا بتواند تیم را با توجه به امکانات موجود از شرایط فعلی بیرون بیاورد.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان این که داماش در سال آینده تبدیل به یک تیم بسیار قوی خواهد شد اظهار کرد: آنطور که مدیریت باشگاه به بنده گفته اند داماش در سال آینده یک تیم بسیار قوی با بنیه مالی بسیار عالی همانند تیم سال ۸۷ که نتایج مطلوبی را در لیگ کسب نمود، می شود و بنده مطمئن هستم که این وعده محقق خواهد شد تا بتوانیم جوابگوی هوادران خوب تیم داماش باشیم .

 

امید هرندی در ادامه کنفرانس خبری درخصوص علت عدم حضور و به کارگیری افشین چاووشی در مسابقات گفت :افشین چاوشی اسطوره باشگاه داماش است و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است. او عضوی از خانواده من محسوب می شود و بسیار بهتر از بازیکنانی که هم اکنون در حال بازی هستند به وظیفه خود عمل می کند، ولی بازیکنان دیگر آماده تر هستند و بازی می کنند و خود افشین چاوشی نیز به این مسئله واقف است!

وی چاوشی را یکی از افراد موثر در برد امروز داماش خواند و بیان کرد : برد امروز داماش برای افراد همچون افشین چاوشی و امین ترکاشوند است که در بیرون زمین کمک کردند تا داماش پیروز مسابقه شود!

 

سرمربی داماش گیلان از حضور افراد پیشکسوت و با تجربه گذشته فوتبال رشت بر روی نیمکت داماش گیلان در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: ما فوتبالیست های قدیمی بسیار خوبی در استان گیلان داریم که امروز فوتبال خود را کنار گذاشته و مدارک و کلاس های مربیگری را گذرانده اند، ولی برای استفاده از این افراد باید مقداری تفکر انجام شود و هماهنگی هایی انجام دهیم چون تیم داماش گیلان در نیمکت خود به نفراتی احتیاج دارد تا یار و یاور و کمک حال بنده وتیم باشند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازی ضعیف پژمان مالکی بازیکن اضافه شده داماش گیلان در نیم فصل که به اذعان بسیاری از خبرنگاران در اکثر اوقات بازی کمبود نفس و ضعف به وضوح در وی دیده می شد، این نظر را رد کرد و گفت :این نظر شخصی شما می باشد و بنده پژمان مالکی را یکی از بهترین بازیکنان زمین می دانم! وی بسیار آماده است و از بازیکنان جوانی است که در آینده می تواند پشتوانه بازیکنان جدیدی باشد که در فصل آینده خواهیم گرفت.

 

به گزارش وارش اسپرت، وینگو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان نیز پس از بازی ضمن تبریک این برد به داماشی ها گفت: من فکر می کنم تیم ما بهتر بازی کرد اما نتوانست از موقعیت هایی که داشت استفاده کند. ضمن اینکه داوری مسابقه در چند صحنه از نظر من مشکوک و به ضرر تیم ما بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه فکر نمی کنید اعتراضات شما در دقایقی از بازی که به اتلاف وقت منجر شد بیشتر به ضرر تیم خودتان شد گفت: همانطور که گفتم اعتقاد دارم که داور مسابقه اشتباهاتی را داشت که کاملا به ضرر تیم ما شد و باید به آن اعتراض می کردیم، اما شاید هم این حرف شما درست باشد و این اعتراضات باعث اتلاف وقت مسابقه و کند شدن آن شد.

 

بگوویچ در بخشی از صحبت هایش روند مسابقات در نیم فصل دوم لیگ یک را خاص دانست و عنوان کرد که برخی مسائل سبب می شود که جای تیم ها صعود کننده و سقوط کننده تعویض شود و اتفاقاتی به مانند این مسائل باعث شده بود که پگاه گیلان در دوره حضور وی در رشت نتواند به لیگ برتر صعود کند!