وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پس از بازی دو تیم سپاهان و داماش با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان برگزار شد.

 

ناظمی: برعکس جریان بازی گل خوردیم / حق مان پیروزی بود

 

از نباختن راضی هستم. از تلاش بازیکنانم بخصوص در نیمه‌ی دوم راضی هستم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نقاط ضعفمان را بپوشانیم و بتوانیم در جدول موقعیت بهتری داشته باشیم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از گل افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی یک بریک تیمش مقابل سپاهان در کنفرانس خبری با بیان مطلب فوق گفت : نیمه‌ی اول برعکس جریان بازی گل خوردیم. این ضعف من است. باید با تیمم کار کنم. تیمی که چند موقعیت گل به دست می‌آورد این را نشان می‌دهد که می‌تواند گل بزند. ما باید روی ضربات آخر کار کنیم. 

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم نیمه‌ی دوم سپاهان موقعیت آن‌چنانی نداشت. ما به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و حق ما بود که این بازی را ببریم. در هفته‌ی آینده روی نقاط ضعف تیمم کار می‌کنم تا بتوانیم در دیدار بعدی جبران کنیم.

 

ناظمی در خصوص تداوم عدم پیروزی در رشت گفت : من فکر می‌کنم تیمم کمی استرس داشت؛ چون تا الان در رشت نبرده‌ایم و این امر روی بازیکنانم تاثیر منفی گذاشت. وقتی که ما گل می‌خوریم از آن به بعد بازی خودمان را انجام می‌دهیم. نباید طوری باشد که ابتدا گل بخوریم و بعد فوتبال خودمان را بازی کنیم. امیدوارم که این استرس را بتوانیم از بازیکنان دور کنیم.

 

کرانچار سرمربی سپاهان

 

کرانچار: جو ورزشگاه برای حمایت از داماش خوب بود / داماشی ها از اشتباهات ما استفاده کردند

 

دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خیلی خوب بودیم، موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، نمی‌دانم نیمه دوم چرا بازیکنان بازی را ول کردند و عقب کشیدند البته داماش با ارسال توپ‌های بلند و بازیکنان بلند قد به تیم ما فشار وارد می‌کرد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان اصفهان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل داماش گیلان در کنفرانس خبری با بیان مطلب فوق گفت : بازیکنان داماش با ارسال توپ‌های بلند از اشتباهات ما استفاده کردند اما ما تمام تلاشمان را کردیم تا از گل زدن آنها جلوگیری کنیم.

 

سرمربی تیم فولاد سپاهان گفت: ما جباری را آورده بودیم تا جایگزین محرم نویدکیا کنیم تا مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد، جباری یکسری اخلاق و رفتار از خود بروز داد و نشان داد انگیزه لازم برای بازی کردن در تیم سپاهان را ندارد. او مصاحبه کرد که از فوتبال می‌خواهد خداحافظی کند، ما جباری را با تفکراتش تنها گذاشتیم تا تصمیم بگیرد.

وی افزود: ما از جباری انتظارات زیادی داشتیم و می‌خواستیم در دو جبهه از او کمک بگیریم، هم در لیگ برتر و هم در آسیا اما متأسفانه نشد و باید هفته آینده با او صحبت کنیم.

 

کرانچار در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه عالی بود، هرچند که من متوجه نمی‌شدم هواداران چه شعارهایی می‌دهند اما از رفتار آنها متوجه شدم که تیم خود را بسیار خوب تشویق می‌کنند، من این صحنه‌ها را در هیچ جای دنیا ندیده بودم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید