وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان :  امیدوارم در تعطیلات در پیش،به شرایط بهتر تیمی دست یابیم.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از سایت داماش حمید درخشان  در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان  گفت: با توجه به بضاعت تیم فوتبال داماش و همچنین مصدومیت و محرومیت بیش از نیمی از بازیکنان ثابت این تیم، از نتیجه مساوی برابر ذوب آهن راضی هستم.

 

وی اظهار کرد: از طرفی این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شد و همچنین مصدومیت بی شمار بازیکنان داماش و قدرت بدنی نامناسب بازیکنان این تیم، در کیفیت بازی داماش تاثیرگذار بود.

 

حمید درخشان سرمربی داماش

 

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: با توجه به تعطیلاتی که داریم، با کار و تلاش فراوان و همچنین رسیدن و آماده شدن بازیکنان مصدوم و بدنسازی مناسب، می توانیم لیگ برتر را بهتر و با انگیزه تر ادامه دهیم.

 

وی بیان داشت: برای اینکه تیم فوتبال داماش گیلان به شرایط مطلوب خود برسد، به زمان نیاز است و امیدواریم که بتوانیم از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم تا در ادامه رقابت ها، لیگ برتر را با قدرت دنبال کنیم.

 

حمیدرضا کربکندی

 

همچنین رسول کربکندی سرمربی ذوب آهن اصفهان در پایان این دیدار گفت: هر دو تیم بازی بدون کیفیتی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: هر دو تیم ذوب آهن و داماش گیلان بازیکنان مصدوم زیادی داشتند و از طرف دیگر چون این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شد، تیم داماش آن انگیزه و صلابت دیدارهای گذشته خود را نداشت.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که به دلیل محرومیت از روی سکوهای تماشاگران نظاره گر این مسابقه بود، ادامه داد: ما در این دیدار سعی داشتیم توپ ها را به پشت دفاع تیم داماش انتقال دهیم که در چند فرصت این امر انجام شد اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در هفته گذشته پیروز شده بودیم، هدف ما این بود که در این دیدار نیز حداقل یک امتیاز کسب کنیم که در نهایت به این هدف خود رسیدیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید