وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهن ، دو تیم در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

ناظمی : این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم / با این پیروزی کانون خانواده داماش دوباره گرم می شود

 

از تیم ذوب آهن شناخت خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم تمرین کرده بودیم وآمده بودیم که سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پس از پیروزی 5 بر یک تیمش برابر ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق افزود: انتظار پیروزی را داشتیم و به همه بازیکنان تیم به خاطر این بازی تبریک می گویم. این برد را با تبریک عید به هواداران تیم مان که نود دقیقه زیر این باران تیم را مورد تشویق قراردادند تقدیم می کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد: ما در سه بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بودیم و به همین علت دست به تغییر سیستم و ترکیب زدیم. تیم ذوب آهن نقطه قوتش در مرکز میدان بود و ماسعی کردیم این نقطه را با تدابیری که اندیشیده بودیم ازآنها بگیریم و از آنجا طراحی حمله را انجام دهیم .

وی افزود: امروز روز خوب بازیکنانمان بود و خوشحال هستم که مهاجمانمان توانستند از موقعیت هایشان به خوبی استفاده کنند.

 

ناظمی در خصوص استعفای عابدینی و حواشی درون تیمی پس از بازی داماش برابر پرسپولیس گفت: تا جایی که خبر دارم خدا را شکر استعفای آقای عابدینی مورد قبول قرار نگرفت . در هر خانواده ای ممکن است در برهه ای مشکلاتی پیش بیاید. مهم این است که اینگونه مسائل زود جمع شود .

 

وی ادامه داد: آقای عابدینی مدیر فوتبالی و با تجربه ای است و به نوعی فکر می کنم می خواست که شوکی را به تیم وارد کند. با این بردی که بدست آوردیم انشالله دوباره کانون خانواده داماش گرم می شود.

 

لوکا بوناچیچ

 

بوناچیچ: در این ۱۰ سال تیمی را این قدر پراشتباه ندیده بودم / مسلمان فقط جسمش با ماست

 

اگر کارمان را به این شکل ادامه دهیم کاندیدای سقوط خواهیم بود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، لوکا بوناچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست 5 بر یک تیمش گفت: بازی بسیار ضعیفی را مقابل داماش گیلان انجام دادیم، معلوم نبود بازیکنان ما چه کاری انجام می‌دهند، در حدود 10 سال مربیگری‌ام در ایران یک تیم را اینقدر پراشتباه ندیدم. نمی‌خواهم بازی خوب داماش را زیر سوال ببرم، آنها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و به هواداران این تیم برای این پیروزی تبریک می‌گویم، نمی‌دانم مشکل تیم ما کجا است.

 

وی در مورد اینکه ذوب آهن با این بازی‌ها یکی از کاندیدهای سقوط است، خاطر نشان کرد: اگر به این شکل بازی کنیم، صددرصد سقوط خواهیم کرد. باید با همکارانم بنشینیم و فکر کنیم که چرا وضعیت ما به این شکل است. از 18 گلی که دریافت کردیم 15 گل روی اشتباه فردی بوده است.

 

بوناچیچ در مورد وضعیت محسن مسلمان تاکید کرد: محسن جسمش با ما است؛ اما روحش نه. شاید اگر او را به تیم دیگری بدهیم هم برای خودش و هم برای ما بهتر باشد. به هر حال بهترین کار را انجام خواهیم داد.

 

وی در مورد اعتراض تماشاگران خاطر نشان کرد: هیچ وقت به تماشاگری باج نمی‌دهم و کار خودم را می کنم، تیمی که در چند بازی 2-3 گل می‌خورد، اگر تماشاگر همچنان تشویق کند، این نشان از مسئله‌ای پشت پرده دارد، انتظار ندارم هواداران از این وضعیت راضی باشند.

بوناچیچ در مورد وضعیت جوی شهر رشت عنوان کرد: درست است باران می‌آمد؛ اما اگر بخواهیم بگوییم باخت ما به دلیل این مسئله بود، بهانه آوردیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید