وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز برگزار شد .

 

درخشان : به هواداران داماش دست مریزاد می گویم / می توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم

 

به تمامی هوادارانی که امروز آمدند و تیمشان را به خوبی تشویق کردند دست مریزاد و تبریک میگویم . آنها آمدند و به ما روحیه دادند تا ما بتوانیم در یک بازی سنگین تراکتورسازی که نماینده ما در آسیا است را شکست دهیم .

به گزارش وارش اسپرت حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی و در برابر تراکتورسازی تبریز ، ضمن بیان مطلب فوق گفت : گل بسیار بدی را خوردیم اما با تلاش بچه ها توانستیم به بازی برگردیم . در نیمه اول بازی منظم و خوبی را انجام ندادیم اما در نیمه دوم با تاکیدات و نکته هایی که عنوان کردیم ، بازیکنانمان توانستند بازی خوبی را انجام دهند و مسائل فنی را آنطور که خواستیم انجام دهند .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : ما شانس زیادی داشتیم که در وقت قانونی یا حتی در وقت های اضافه با ضربه ایستگاهی محمدرضا مهدوی که به دیرک اصابت کرد پیروز شویم .

وی افزود : بازیکنان تلاش زیادی داشتند و از همه به خصوص حسن رودباریان که چند روزی را به علت مصدومیت از ناحیه کمر از تمرینات جدی تیم به دور بود تشکر می کنم . خوشحالم که کم کم در تمام نقاط تیم داریم به یک انسجام می رسیم . 

 

مربی داماش در پاسخ به خبرنگاری که از داسیلوا مدافع راست جدید داماش انتقاد داشت گفت : طبیعی است چون او از کشوری گرم سیر به منطقه نسبتا سردسیر آمده و زمان زیادی نیست که با تیم ما تمرین می کند اما مطمئن باشید او توانایی های بسیاری را دارد . 

وی ادامه داد : با قرار گرفتن او در این جو و بازی مقدار دچار بن بست فکری شده بود و نمی دانست که چطور می تواند به تیمش کمک کند . شاید یک مقدار هم باید حسین ابراهیمی به او در آن منطقه کمک می کرد چرا که او به تنهایی نمی توانست آن منطقه را پوشش دهد و حسین هم دیر به عقب بر می گشت .مطمئنا با گذشت زمان این بازیکن در تیم جا می افتد .

 

حمید درخشان در خصوص تعویض هادی سهرابی گفت : تعویض ما یک تعویض تاکتیکی بوده است وگرنه هادی سهرابی بازیکنی بوده که در تمامی بازیها توانسته به خوبی به وظایفش عمل کند و به داماش کمک کند .

وی در خصوص دیدار بعدی با در جام حذفی گفت : فجرسپاسی تیم دونده و قلدری است و امیدوارم با توجه به اینکه هر دو تیم میزبان بوده ایم ، با قرعه کشی این بازی را هم در رشت برگزار کنیم . 

وی ادامه داد : اگرچه برای ما فرقی نمی کند و اگر هم در آنجا بازی کنیم با همین قدرت سعی خواهیم کرد که از سد فجر هم عبور کنیم و به مراحل بعدتر مسابقات برسیم . تیم ما شایستگی قهرمانی را دارد و امیدوارم بازی به بازی و با تلاش بچه ها بتوانیم به مراحل بالاتر جام حذفی برسیم .

 

مربی داماش در پاسخ به اینکه انتظار این بود که در ضربات پنالتی چاوشی وارد شود گفت : خوشحالم که تمامی بازیکنان تیمم پنالتی زن هستند و این شانس را به دوستان دیگر دادیم تا آنها پنالتی بزنند و خوشبختانه تمامی این ضربات هم گل شد تا برنده بازی باشیم .

وی ادامه داد : چاوشی بازیکن خوبی است و پنالتی هم خوب می زند اما با توجه به تمرینات که دیدم بقیه هم خوب پنالتی میزنند این شانس را به آنها دادیم و خوشبختانه سربلند بودیم .

وی افزود : این نفرات در درون زمین بودند و شرایط مسابقه را با توجه به حرارت بدن به خوبی درک می کردند و می توانستند بهتر پنالتی بزنند .

 

حمید درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص سوت های نابجا داور که هم تماشاگران و هم کادرفنی داماش را تحریک کرده بود گفت : داور در صحنه هایی از بازی نتوانست خوب تشخیص و اشتباهاتی را به ضرر تیم ما انجام داد اما در مجموع بازی را خوب اداره کرد و فکر می کنم بهتر است به آن اشتباهات نپردازیم .

 

همچنین علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش گیلان در خصوص درگیری های پایانی بازی گفت : پس از پایان بازی که بازیکنان ما در حال خوشحالی بودند که آقای سید صالحی به سمت تیم ما آمدند و حرف هایی را بر علیه حسین ابراهیمی بر زبان راندند که من سه بار از او خواستم به سمت رختکن تیم خود برود اما او کنترل خود را از دست داد .

وی ادامه داد : من از او خواستم که فحاشی نکند و به سمت رختکن خودشان برود اما او متاسفانه با ادامه حرکاتش فحاشی اش را هم به سمت افراد دیگری هم برد .

 

تونی اولیویرا

 

اولیویرا : می دانستیم که بازی ساده ای نداریم / بازیکن نخریدیم اما مترجم زیاد داریم 

 

این پیروزی را به هواداران داماش تبریک می گویم. از قبل میدانستیم که بازی سختی را در پیش داریم و با توجه به تجربه بازی قبل می دانستیم که این تیم ضد حملات سریعی را طرح ریزی می کند و نمی توان به راحتی از سد داماش گذشت . 

به گزارش وارش اسپرت تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتورسازی تبریز پس از شکست این تیم درضربات پنالتی مقابل داماش گیلان ، ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما توانستیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم اما نتوانستیم به آنچه که می خواهیم در 90 دقیقه و وقت های اضافه دست پیدا کنیم و متاسفانه در ضربات پنالتی نیز بازی را واگذار کردیم . 

 

وی در پاسخ خبرنگاری که به طنز گفت در تیم های ایرانی مرسوم است که مربی عوض کنند اما در تراکتور مترجم را عوض می کنند گفت : من از همه آنها راضی بودم و خوب کار می کردند منتهی مترجم سوم فقط اسپانیایی می توانست صحبت کند ، به هر حال امیدوارم این یکی باقی بماند . ما نتوانستیم بازیکن بخریم اما مترجم زیاد داشته ایم (با خنده)

 

خبرنگاری درخصوص تفاوت بازی گذشته و این بازی پرسیده که ابتدا با ترجمه اشتباه مترجم مربی تراکتورسازی در خصوص آن دیدار و اتفاقاتش حرف زد اما با یادآوری ترجمه اشتباه صحبت ها مربی تراکتورسازی پاسخ داد : این مسلم است چون داماش در خانه و بر روی چمن مصنوعی بازی کرد . آنها بر روی این چمن بیشتر تمرین و بازی کرده اند .

وی ادامه داد : من در ابتدای صحبت هایم هم عنوان کردم که این بازی نمی توانست بازی راحتی برایمان باشد چون برد و بازی آنها در مقابل استقلال را هم دیده بودیم .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید