وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و استقلال خوزستان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان برگزار شد. این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت.

 

ناظمی: نتوانستیم بازی همیشگی مان را ارائه کنیم / در تعطیلات روی تیم کار می کنیم

 

بازی خوبی نبود اما ما موقعیت های بهتری نسبت به استقلال خوزستان داشتیم.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: بازی بسته ای که استقلال انجام میداد باعث شد تا ما نتوانیم بازی همیشگی مان را ارائه کنیم و از طرفی متاسفانه بازیکنان هم احساسی شده بودند و از فرصت های انگشت شمارمان نتوانستند استفاده لازم ببرند.

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی در پاسخ به خبرنگاری که از نا آماده بودن مهدوی با توجه به مصدومیتش پرسیده بود گفت: مهدوی چند وقتی مصدوم بود و باید بازی کند تا آماده شود. رضا مهدوی پیش از مصدومیتش یکی از دونده ترین بازیکنان تیم مان بود و مقداری زمان می برد تا کامل آماده شود. امیدوارم با توجه به تعطیلات بتوانیم هم به لحاظ بدنی و تاکتیکی و روحی روی تیم کار کنیم تا در شرایط بهتری قرار بگیریم.

 

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگاری که از تغییر ترکیب در تیم برنده پرسیده بود اظهار داشت: ما بر اساس تاکتیک تیم حریف بازیکنانمان را انتخاب می کنیم و برنامه ریزی می کنیم. ما در طول هفته تمرینات و آمادگی بازیکنانمان راهم درنظر میگیریم . ضمن اینکه ترکیب بازی تراکتور در برخی نقاط به این دلیل تغییر دادیم که بعضی از بازیکنانمان مصدوم یا محروم هستند .

 

وی در خصوص عدم نتیجه گیری تیم در دو هفته اخیر بعد از 5 نتیجه خوب گفت: ما در بازی با راه آهن هم مستحق شکست نبودیم و روی یک حادثه و بازی مستقیم در آن بازی گل دریافت کردیم. من فکر می کنم 20 توپ دیگر هم در آن صحنه به بازیکن تیم مان می خورد به درون دروازه نمی رفت.

 

عبدالله ویسی

 

ویسی: از تساوی راضی هستیم / تماشاگران رشت با معرفت اند

 

بازی زیبایی را از جانب دو تیم شاهد نبودیم و مطمئنا تماشاگران از بازی لذتی نبردند.

به گزارش وارش اسپرت، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی بدون گل تیمش در مقابل داماش گیلان در نشست خبری گفت: تقریبا تیم داماش بهتر از ما بازی کرد اما حق دو تیم تساوی بود؛ ما هم از نتیجه مساوی راضی هستیم.

وی ادامه داد: از نتیجه مساوی راضی هستیم اما این بدین معنا نبود که به دنبال پیروزی نبودیم و این را از تعویض هایمان هم می توان متوجه شد. در 10 دقیقه پایانی هم شیوه بازی را برای تساوی انتخاب کردیم چراکه این یک امتیاز بدردمان می خورد و اگر اینطور نبود شیوه بازی مان هم به این شکل نمی شد.

 

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت درخصوص تشویقش توسط هواداران داماش گفت: مردم رشت همواره به من لطف دارند و من هم آنها را دوست دارم. تماشاگران رشت واقعا هواداران با معرفتی هستند و همواره تمام تیم ها را مورد تشویق قرار می دهند به تیم حریف کاری ندارند. البته اختلافاتی با هم استانی ها خود دارند که اگر این قضیه هم درست شود بهترین تماشاگران دنیا رشتی ها هستند.

وی ادامه داد: من پیش از بازی هم به بازیکنان تیم مان گفتم که نگران تماشاگران نباشید و جو سالمی بر استادیوم حاکم خواهد بود و آنها فقط تیم خودشان را تشویق می کنند که این حرف من به این ترتیب اثبات شد.

 

ویسی در پاسخ به خبرنگاری که با اشاره به گزارش برنامه نود پرسیده بود گویا مردم اهواز استقلال خوزستان را قبول ندارند گفت : تماشاگر داماش آمدند و من را تشویق کردند و اگر چند نفر بد و بیراه می گفتند که من نمیگفتم کل مردم به من چیزی گفتند. در آن مصاحبه چند نفر بودند که چنین حرفی را زدند و شاید تعدادشان در کل استادیوم 10-12 نفر باشد .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید