وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و فولاد خوزستان که با تساوی با یک بر یک دو تیم همراه بود با حضور امید هرندی و حسین فرکی سرمربیان دو تیم داماش و فولاد در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد .

 

هرندی : بازیکنان خوب بودند اما از نتیجه رضایت ندارم

 

فولاد پیش از شروع فصل 8 هفته تمرین کرد که 4 هفته از آن را به بدنسازی اختصاص داده بود و در این مدت 5 بازی دوستانه نیز برگزار کرد در حالی که کل تمرینات جدی ما تنها 21 روز بوده است . اگر در نیمه اول بازیکنان داماش زیر سایه فولادی ها بودند تنها به همین دلایلی بود که عرض کردم .

 

امید هرندی سرمربی داماش گیلان پس از بازی مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت : خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم با بررسی مشکلات فولاد و برطرف کردن مشکلات تیم خودمان حدود 70 تا 75 درصد بازی را در اختیار بگیریم و موقعیت های زیادی را نیز خلق کنیم که متاسفانه به گل نرسیدیم .

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگاری که اذعان داشت به نظر می رسید شما با خارج کردن دو عنصر تهاجمی از تساوی راضی بودید گفت : اتفاقا به حالت تهاجمی تیم اضافه کردیم . ما دو هافبک تهاجمی به اسامی مصطفی حاجتی و محمدرضا مهدوی داشتیم که در جلوی آنها از افشین چاوشی استفاده کردیم . زمانی که احساس کردیم چاوشی خسته شده است ، سیستم را عوض کردیم و یک هافبک دفاعی به اسم ابوالفضل حاجی زاده را وارد میدان کردیم و دو هافبک پشت را به سمت جلو آوردیم و به همین علت بود که موقعیت های زیادی را از سمت چپ و راست به دست آوردیم .اگر می خواستیم دفاع کنیم در 15 دقیقه پایانی این تعداد موقعیت برای تیم ما بدست نمی آمد .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش در پاسخ به این جمله که به نظر می رسید افشین چاوشی از تعویض خود ناراحت بود گفت : اینطور نیست و یک مقدار بچه ها خسته هستند و این در روحیه شان تاثیر گذاشته است . افشین بازیکن خوبی است و تا زمانی که بازی می کرد توانست وظایف خود را درست انجام دهد . وقتی فولاد سه تعویض کرد ما هم نیاز به بازیکن تازه نفس داشتیم و چون تعویضی های ما نوک ثابت و نوک دوم ما بود ، نمی توانستیم در هافبک تعویضی را داشته باشیم و به همین دلیل ابوالفضل حاجی زاده را به جای افشین آوردیم و دو هافبک دفاعی خود را به هافبک نفوذی بردیم که دیدید موقعیت های زیادی را هم بدست آوردیم .

 

وی در خصوص تعویض ها نیز گفت : باید دید که ما روی نیمکت چه کسانی را داریم . ما علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی جوانان را داشتیم که در مسابقات دوستانه تیم ملی جوانان پنج گل را به ثمر رساند و حتی در بازی دوستانه ما برابر مس سرچشمه ایشان سی دقیقه برایمان بازی کرد که یک گل هم به ثمر رساند .

از وقتی که او به بازی آمد با پاس هایی که به کنار می داد در ادامه موقعیت های خوبی برای تیم ایجاد می شد .

به هر حال داشته هایمان همین است اما با توجه به اینکه دو جای خالی داریم مطمئنا سعی خواهیم کرد که اگر توانستیم تا نیم فصل بازیکن بگیریم یکی از آنها فوروارد باشد .

 

هرندی در مورد اینکه با توجه به بازی تماشاگر پسند تیم و نتیجه مسابقه چقدر از عملکرد بازیکنان رضایت دارد گفت : علی رغم اینکه می دانم تیم فولاد چه تیم خوبی است اما از نتیجه به هیچ عنوان راضی نیستم . از تلاش بچه ها راضی هستم و همه توانستند به وظایف خود عمل کنند اما نتیجه ای که گرفتیم در خور تیم داماش در این مسابقه نبود چرا که ما موقعیت های بسیاری داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد . فولاد تیم خوبی است و من فکر می کنم در بازی های آینده این تیم خیلی بهتر از اینها بازی می کند. من به آقای فرکی تبریک می گویم .

 

سرمربی داماش در خصوص اولین تجربه سرمربیگری خود نیز گفت : مربیگری پرمشغله ترین شغل دنیاست اما با توجه به وقتی که کمی داشتیم از بچه ها در بازی نخست راضی هستم. به این توجه داشته باشید که متاسفانه ما نتوانستیم آقای خداداد که بدنساز تیم بودند را حفظ کنیم و حتی بدنسازی تیم را هم خودم انجام دادم .

وی در مورد بحث اسپانسر داماش نیز گفت : متاسفانه علیرغم زحمت های بسیار مهندس عابدینی هنوز این قضیه هنوز به نتیجه نرسیده است . الان یکی از دوستان در مورد نوک حمله پرسید که باید بگویم شما به داشته های ما توجه کنید… ما اگر پول داشتیم یک فوروارد خوب هم میگرفتیم . بازیکنی را می خواستیم که وقتی به او پیشنهاد دادیم درخواست 700 میلیون پول کرد، چطور می خواستیم این پول را تامین کنیم؟! شما باید بیایید و قراردادهای بازیکنان ما را ببنید…کجای ایران قرارداد یک بازیکن در لیگ برتر 150 یا 200 میلیون است؟ من می دانم که خیلی بیشتر و بالاتر از این ها ارزش دارند اما آنها به خاطر علاقه ای که به آقای عابدینی و مردم این شهر داشتند و لفطی که به من داشتند آمدند و در تیم کارشان را آغاز کردند . امیدوارم که هر چه سریعتر مشکل اسپانسر نیز برطرف شود تا بتوانیم از خجالت بچه ها در بیاییم .

 

هرندی در پایان گفت : در فوتبال تیم من شک نکنید با همین نفراتی هم که در اختیار داریم دفاعی بازی نخواهیم چرا که من بهترین دفاع را حمله می دانم . جلوی فولاد با بازیکنان بسیار خوب و تهاجمی که در اختیار دارد هجومی بازی کردن جرات زیادی می خواهد که تیم من داشت و دیدید که آنها فقط ضد حمله می کردند .

 

حسین فرکی

 

فرکی : به بازیکنانم گفته بودم که داماش خطرناک تر از داماش سال قبل است

 

در نیمه اول برتری نسبی بر حریف داشتیم و در نیمه دوم تیم داماش از همان ابتدا به قصد باز کردن دروازه ما حملاتی را بر روی دروازه تدارک دیدند هر چند روی هم رفته من فکر می کنم ما روی کارهای ترکیبی و تاکتیکی بهتر عمل کردیم .

حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان پس از بازی مقابل داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت : انتظار چنین بازی پرتحرکی را نداشتم و تماشاگران گیلانی نیز با تشویق های خوب به جذابیت این مسابقه افزودند . من فکر می کنم نتیجه تساوی ، نتیجه عادلانه ای برای این مسابقه بود .

 

وی ادامه داد : اگر چه داماش موقعیت های زیادی را داشت اما در اواخر نیمه دوم می توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم .

سرمربی فولاد در خصوص داوری مسابقه اظهار نظری نکرد و گفت : آقای فغانی از داوران خوب کشور ما هستند و من مورد خاصی که بخواهم بر روی آن نظری بدهم را در ذهن ندارم . روی هم رفته فکر می کنم داوری مشکلی نداشت و اگر هم در صحنه ای بر ضرر ما سوت زده باشند ما اعتراضی به آن نخواهیم داشت .

 

فرکی در مورد بازی داماش نیز اظهار داشت : به بازیکنانم گفته بودم که داماش امسال بسیار خطرناک تر از داماش سال گذشته است و دلیل آن نیز این است که امسال این تیم بومی تر از گذشته است و بازیکنان آن می آیند تا از هویت تیم شهر و استان خود دفاع کنند . من بخوبی از مشکلات زیاد باشگاه داماش با خبرم و وقتی بازیکنانی که در آمدشان از راه فوتبال بدست می آید، با این شرایط بازی می کنند باید دست آنها را بوسید .

سرمربی فولاد در پایان گفت : کسب سهمیه آسیا هم آرزوی من است و هم آرزوی مردم خوزستان و طرفداران تیم ما منتهی برای ما بازی خوب و تلاش از همه چیز مهمتر است و هواداران ما نیز در درجه اول منتظر این هستند که رتبه ای بهتر از سال گذشته را بدست بیاوریم .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید