وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : با تدبیر مقابل تراکتورسازی ظاهر شدیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت داماش حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از پایان بازی با تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران گفت : اگر از تراکتورسازی عقب می افتادیم کارمان سخت تر می شد  .

حمید درخشان سه شنبه شب و به دنبال کسب تساوی مقابل تراکتورسازی در هفته چهاردهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و ما مقابل تیمی مساوی کردیم که هفته گذشته قهرمان فصل پیش را چهار بر یک شکست داده بود.

 

وی اضافه کرد: در بازی امروز اگر می خواستیم پا به پای  تراکتورسازی حرکت کنیم شاید نتیجه چیزی به غیر از تساوی می شد از این رو با تدبیر مقابل این تیم ظاهر شدیم.  درخشان گفت: البته در این بازی شانس هم کمی با تیمم یار بود و خوشحالم که موفق شدیم تراکتورسازی را در حضور هواداران پرشورش متوقف کنیم.

  

متن کامل در ادامه مطلب

 

وی افزود: تراکتورسازی در این بازی خوب عمل کرد اما ما نیز به نوبه خود داشته هایمان را به رخ حریف کشیدیم و این به معنای بهتر بودن ما نیست. وی اظهارکرد: بازیکنان خط دفاعی تیمم در بازی امروز کار سختی داشتند اما با نظم و تمرکز خوبی مهاجمان تراکتورسازی را مهار کردند و اشتباه کمتری مرتکب شدند.

درخشان در خصوص تعطیلات بین هفته چهاردهم و پانزدهم و برنامه های تیمش گفت: پس از چند روز استراحت در کیش اردوی پنج روزه ای به منظور آماده سازی تیم انجام خواهیم داد و در این اردو کارهای بدنسازی را در برنامه قرار می دهیم.

 

از سوی دیگر تونی اولیویرا در این کنفرانس خبری پس از بازی با داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: در بازی امروز و در نیمه اول بازی به طور کامل در اختیار تراکتورسازی بود اما در نیمه دوم تیم از نظر تاکتیکی کمی افت کرد اما با این وجود توانست به بازی برگردد.

وی گفت: تراکتورسازی از نظر تاکتیکی در حال رشد بوده و نحوه بازی های این تیم بیانگر این روند است.  وی اضافه کرد: اگر عدالتی در فوتبال وجود داشت تراکتورسازی باید این بازی را با اختلاف چند گل به سود خود به پایان می برد.
اولیویرا در خصوص ضربه پنالتی که در این بازی توسط لوپز به هدر رفت، گفت: هر بازیکنی اشتباه می کند و طبیعی است اگر این پنالتی گل می شد شاید تیم بهتر کار می کرد و گل های بیشتری به ثمر می رساند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید