وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های استقلال خوزستان و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم غدیر اهواز برگزار شد. این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

نظرمحمدی: سه امتیاز حق هر دو تیم بود / برای حل مشکلات امیدمان به خدا و دست های عابدینی است

 

امید ما اول به خدا و سپس به دست‌های امیر عابدینی برای حل مشکلات است.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، علی نظرمحمدی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را از دو تیم دیدیم. ما 90 دقیقه مسابقه را به 6 قسمت تقسیم کردیم و می‌دانستیم که استقلال خوزستان در اواخر مسابقه کم می‌آورد، اما آنها امروز خوب ظاهر شدند و 3 امتیاز حق دو تیم بود که هر دو تیم به کسب یک امتیاز قناعت کردند.

 

وی افزود: ما برای بقا می‌جنگیم و کسب یک امتیاز در بازی‌های خارج از خانه برای تیم ما ایده‌آل است. باشگاه داماش گیلان و شخص عابدینی برای حل مشکلات بازیکنان تلاش می کنند اما متاسفانه مسئولین رشت هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. امید ما به خدا و دست‌های امیر عابدینی است که داماش را حفظ کند.

 

سرمربی داماش گیلان در ادامه تأکید کرد: تعطیلات 40 روزه فوتبال مطمئنا به ضرر تیم‌های باشگاهی خواهد بود اما چون اولویت به تیم ملی اختصاص دارد باید کمک کرد. آرزو می کنم همانطوری که تراکتورسازی تبریز قهرمانی جام حذفی را تقدیم آذری‌ها کرد. فولاد خوزستان و فرکی نیز بتوانند با قهرمانی در لیگ برتر و کسب مجدد سهمیه آسیا مردم خوزستان را خوشحال کنند.

 

ویسی:باید بدون اعتراض به تیم ملی کمک کنیم

 

بدشانس بودیم و نتوانستیم به سه امتیاز بازی برسیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل داماش گیلان اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما ما بدشانس بودیم و به سه امتیاز بازی نرسیدیم.

 

وی با تقدیر از هواداران تیمش عنوان کرد: از هواداران تیمم تشکر می‌کنم که را تنها نگذاشتند و با انگیزه دادن و حمایت کردن تیم‌شان ما را در رسیدن به گل تساوی یاری کردند. به هر حال باید به این یک امتیاز قناعت کرد اما من اعتقاد دارم استقلال خوزستان با همین امتیاز هم در لیگ برتر خواهد ماند و در بازی‌های آینده برای بهتر کردن موقعیت جدولی خود تلاش خواهیم کرد.

 

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نظر وی درخصوص تعطیلات لیگ گفت: چون سال جام جهانی را پیش رو داریم باید بدون اعتراض تعطیلات فوتبال و لیگ برتر را قبول و به تیم ملی کمک کنیم.