مجتبی پوربخش از سمت ریاست روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان کناره گیری کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر با سابقه و توانمند گیلان، پس از یازده سال فعالیت در سمت ریاست روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، صبح امروز رسما از این سمت کناره گیری کرد.

 

پوربخش که در مدت زمان حضورش تعامل مناسبی را با خبرنگاران رسانه های استانی و کشوری برقرار کرده بود از معدود نقاط قوت این هیات به شمار می رفت و سال گذشته نیز به عنوان مدیر رسانه ای برترهیات های فوتبال کشور از سوی سازمان لیگ انتخاب شد.

 

پوربخش سابقه تهیه کنندگی و مجری گری برنامه سکو را هم داشت که به اتفاقات روی داده در فوتبال گیلان می پرداخت؛ هنوز پس از آن برنامه جالب توجه که اختصاص به فوتبال گیلان داشت، برنامه ای نتوانسته جای آن را پر کند. پس از آن بود که وی توانست به شبکه ورزش راه پیدا کند و اجرای برنامه پر مخاطب "لیگ یک" را در شبکه ورزش به عهده بگیرد که ۲ سال روی آنتن رفت. عملکرد مناسب وی سبب شد تا او در چند قسمت به عنوان مجری قدیمی ترین برنامه ورزشی شبکه دو یعنی"ورزش از نگاه دو" انتخاب شود.

 

لازم به ذکر است پوربخش در این مدت برخلاف وظیفه اش بعضا جور ضعف رسانه ای باشگاه داماش گیلان را نیز بر دوش کشید که گروه مدیریت وارش اسپرت به عنوان تارنمای هواداران داماش گیلان بر خود وظیفه می داند از وی در این خصوص تشکر نماید.