سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر گیلانی عازم مسابقات قهرمانی امیدهای جهان شد.
به وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران لحظاتی پیش عازم رومانی محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شد که خوشبختانه چوبچیان نیز از گیلان به همراه تیم ملی عازم این مسابقات شد.
نقی هدایتی افزود: این کشتی گیر شایسته استان گیلان در وزن 77 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی ایران قرار دارد و در این وزن، در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
وی ادامه داد: چوبچیان هم اینک وضعیت مناسبی دارد و امیدواریم که این ورزشکار ملی پوش و شایسته گیلانی بتواند در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مدال کسب کند و روی سکو قرار گیرد.
به گفته هدایتی ، با توجه به اینکه هیات کشتی گیلان طی چند سال اخیر روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری مناسبی انجام داده، خوشبختانه کشتی گیران این استان در قالب تیم های ملی رده های سنی مختلف در مسابقات مهم جهانی حضور می یابند.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از 21 آبان ماه جاری با حضور زبده ترین کشتی گیران کشورهای مختلف در رومانی آغاز و پس از اتمام رقابت های کشتی فرنگی ، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدها جهان نیز در این کشور شروع می شود.