کاپیتان داماش خواستار تسریع در روند پرداخت پاداش استانداری گیلان برای فینالیست گیلانی جام حذفی فوتبال ایران شد.
محمد مختاری کاپیتان با سابقه داماشی ها در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان در همین خصوص گفت: از نظر فنی در شرایط خوبی به سر می بریم اما از طرفی در یکی از حساس ترین ادوار تاریخ این باشگاه به ثمر می بریم. امیدواریم که بتوانیم با حمایت همگان داماش را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

 

حاجی پور مختاری

مدافع کهنه کار تیم داماش با اشاره به شرایط لجستیکی و پرداختی ها، اظهار داشت: انصافا در سال های اخیر از نظر لجستیکی در شرایط مطلوبی به سر بردیم. و در خصوص پرداختی ها هم تا به اینجای فصل پرداخت به اعضای تیم ۴۵٪ تا ۵۵٪ بوده است که جا دارد به عنوان کاپیتان تیم از آقای حاجی پور بابت تلاشی که می کنند تشکر داشته باشم.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی واقعا تیمداری توسط یک شخص سخت است و آقای حاجی پور را درک می کنیم که با مشقت تیمداری می کند.

 

کاپیتان داماش با تشکر از حمایت های شهرداری و نوبخت در ادوار گذشته، اما خواستار استمرار چنین حمایت هایی از بخش خصوصی ورزش و این هنجار اجتماعی شد و گفت: هفته های پایانی و حساسی را پیش رو داریم. بخشی اعظم از قرارداد ها هنوز پرداخت نشده است. بازیکنان داماش در این فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و با کمترین پرداختی، اما نتایج درخشانی را در لیگ و جام حذفی کسب کردند که برای ادامه این مسیر نیازمند حمایت دیگر مسئولین شهری و استانی از فینالیست گیلانی جام حذفی هستیم؛ تیمی که موجبات بروز غرور گیلانی ها شد و مورد تحسین جامعه فوتبالی ایران قرار گرفت.

 

مختاری با اشاره به پیام تبریک توئیتری استاندار گیلان خاطرنشان کرد: شنیده بودیم که استاندار گیلان برای صعود داماش به فینال جام حذفی پاداشی در نظر گرفته بودند اما به هر روی تا امروز خبری نشده است. 

وی گفت: به خوبی از موانع پیش روی آقای استاندار در بروکراسی اداری جهت پرداخت مالی آگاهیم اما انتظار داریم که با عنایت ویژه دکتر سالاری موجب تسریع در روند پرداخت پاداش شود تا در این شرایط حساسِ صعود به لیگ یک حمایت مادی و معنوی مسئولین را احساس کنیم.