محمد مختاری، کاپیتان محبوب و باسابقه داماش گیلان با بیان اینکه تیم داماش در سال جاری با سرمربی‌گری وحید رضایی بسیار یکدست و خوب شده است، گفت: امسال تمامی بازیکنان اصلی، ذخیره و حتی کسانی که جزو ۱۸ نفر نیستند همکاری خوبی دارند و برای تیم تلاش می‌کنند.

 

وی در پاسخ به وضعیت جسمی خود نیز با اشاره به اینکه امسال وضعیت بسیار خوبی دارم و در تمامی بازی ها برای داماش به میدان رفتم، اظهار کرد: جوانان بسیار خوبی در تیم حضور دارند و سعی می کنم تجربیات خود را به آنها انتقال دهم تا با جنگندگی بتوانیم نتایج خوبی برای تیم کسب نماییم.

 

مختاری در رابطه وضعیت مالی داماش نیز با بیان اینکه وضعیت مالی تیم اصلا خوب نیست، تصریح کرد: بنده به شخصه از اول فصل هیچ پولی دریافت نکردم و ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود طلبکار هستم.

 

کاپیتان محبوب داماش گیلان همچنین ادامه داد: هم‌اکنون به صورت مجانی برای تیم بازی می‌کنیم و اگر بخواهد همین روند ادامه یابد، احتمال دارد در آینده به مشکل بخوریم.

 

بازیکن باسابقه داماش با اشاره به اینکه کسی در استان نیست که از ما حمایت کند، گفت: همه حرف می‌زنند؛ همه می‌آیند به ما سر می‌زنند، قول الکی می‌دهند و می‌روند.

 

مختاری افزود: من مدت هاست در رشت فوتبال بازی می‎کنم و به این شرایط عادت کرده‌ام ولی شرایط بسیار سخت است.

 

وی گفت: اینکه یک نفر یک تنه بیاید و تیم را اداره کند شدنی نیست و شدیدا به مشکل مالی برخورد کردیم.

 

بازیکن باسابقه داماش با اشاره به اینکه از لحاظ پرداختی به بازیکنان و حتی البسه دچار مشکل هستیم، گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند بر روی کار تیمی تأثیر می گذارد و مشکلات مالی تنها مشکل تیم ماست.

 

وی گفت: هدف اصلی ما فقط صعود به لیگ یک است و تاکنون نیز نتایج ما این موضوع را اثبات می کند ولی باید بستر نیز برای رسیدن به این هدف فراهم باشد.

 

مختاری در ادامه با اشاره به اینکه نمی‌شود فقط از بازیکنان انتظار داشت از جان و دل مایه بگذارند، گفت: تعدادی از بازیکنان ما کرایه ماشین ندارند و بزرگان تیم و کادرفنی این هزینه را تأمین می کنند.

 

کاپیتان محبوب داماش گیلان گفت: ما از نظر تاکتیکی و فنی هیچ مشکلی نداریم و تنها وضعیت مالی مناسبی نداریم.

 

وی اظهار کرد: من بچه‌ی رشت نیستم اما بخاطر اینکه واقعا داماش را از ته دلم دوست دارم و عشقم داماش هست به این تیم آمده‌ام.

 

مختاری گفت: بازیکنان بخاطر هواداران و رفاقت با مدیرعامل باشگاه به داماش آمده اند مثلا میلاد پورصف شکن از گل گهر سیرجان به این تیم آمده است و این نشان‌دهنده عشق بازیکنان به تیم است.

 

بازیکن باسابقه داماش در پایان ضمن تشکر ویژه از هواداران داماش، گفت: تنها کسانی که به تیم روحیه می‌دهند هواداران ما هستند و امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم به لیگ یک صعود نماییم و دل هواداران را شاد کنیم. / دیار میرزا