تمرینات داماش برای دومین روز متوالی با عدم حضور بازیکنان لغو شد. در این خصوص محمد مختاری کاپیتان داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت- تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که من به نمایندگی از بازیکنان داماش صحبت می کنم و حرف هایی که می زنم در واقع صحبت های بقیه بازیکنان نیز هست.

وی ادامه داد: در کامنت هایی که از هواداران عزیز به خصوص در وارش اسپرت مطالعه کردم، دیدم که برخی گفتند تنها یک بازی از لیگ انجام شده است اما اینطور نیست. البته درست که ما سه بازی در جام حذفی انجام داده ایم و یک بازی هم در لیگ دو اما به واقع سه ماه زیر آفتاب سوزان تمرینات آماده سازی مان را انجام دادیم. سه ماه اخیر را با جان و دل تمرین کردیم که ماحصل آن هم این شد که خدا را شکر تیم خوبی را داریم و در بازی هایمان هم سربلند از زمین خارج شدیم و دل هواداران خوبمان را شاد کردیم.

مختاری اذعان داشت: باشگاه حدود چهل روز پیش چکی به تاریخ ۲۵ مرداد به بازیکنان داد، اما این چک که حکم پیش پرداخت را داشت تا به امروز پاس نشده است. این در حالی است که آقای اسماعیل حاجی پور و همینطور محمدرضا حاجی پور، در برهه های مختلف چندین بار اعلام کردند که این چک ها پاس می شود ولی خوب در ادامه متاسفانه هیچ خبری نشد تا وضعیت مالی بسیاری از بازیکنان مان به زیر صفر برسد.

وی افزود: قرارداد بازیکنان ما قراردادی نجومی نیست و بسیاری از بازیکنان در این شرایط اقتصادی پس اندازی هم ندارند. باور کنید حتی یک سری از بازیکنان کرایه ایاب و ذهاب هم ندارند!

کاپیتان داماش دلیل تحریم تمرین لاجوردی ها در دو روز گذشته از سوی بازیکنان را چنین تشریح کرد: ناراحتی ما فقط مسائل مالی نیست، بلکه می بینیم باشگاه با ما صداقت ندارد. من به خود آقای اسماعیل حاجی پورهم گفتم که بیایید به بازیکنان بگویید پول نیست اما اینقدر بدقولی نشود .
وی ادامه داد: من فکر می کنم عادلانه نباشد که به جای عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت، بازیکنان را تهدید به جریمه و… شوند. به نظر من باید از بازیکنان بابت همت و سکوت شان تقدیر شود. در خصوص بحث هزینه های جانبی تیم و مشکلات دیگر صحبت زیاد است اما فعلا صلاح نیست که چیزی بگویم.

وی افزود: امسال ما واقعا یک تیم خوب، همدل و با انگیزه را داریم که قطعا توانایی صعود به لیگ یک را دارد.به نظر من هیچ کسی در خارج از مجموعه داماش نمی تواند به این تیم ضرر و ضربه ای بزند، مگر خودمان. پس بهتر است همه در جهت این یک دلی تلاش کنیم.

مدافع شهسواری داماشی ها با اعلام اینکه بازیکنان از روز یکشنبه مجدد تمرینات را آغاز می کنند عنوان کرد: در صحبتی که در حاشیه جلسه تمرین شنبه (امروز) با کادرفنی و بازیکنان داشتیم قرار بر این شد که در وهله ی اول به عشق هواداران وفادار داماش و بعد به خاطر کادرفنی، تمرینات تیمی را از یکشنبه آغاز کنیم تا اینکه در این ده روزی که سرپرست تیم در مصاحبه اعلام داشته اند ببینیم چه اتفاقی می افتد. به هر حال این بار باشگاه به صورت رسانه ای قول داده است که در ده روز آینده مشکلات مالی مرتفع شود. همچنین از طرف خودم از تمام بازیکنان تشکر می کنم که بدون هیچ دریافتی اما به عشق هواداران پای تیم مانده اند.