کاروان تیم داماش گیلان صبح دوشنبه عازم ماهشهر شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه)، پس از صرف صبحانه در هتل المپیک رشت، جهت برگزاری دیدار حساس خود با شهرداری ماهشهر راهی سفر جنوب شد. 

داماشی ها ابتدا با اتوبوس مسیر رشت به تهران را طی می کنند و پس از آن با پرواز ساعت دو بعد ازظهر، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد. کاروان داماش در ادامه این سفر، مسیر 115 کیلومتری اهواز تا شهر بندری ماهشهر را با اتوبوس طی خواهند کرد تا دوشنبه شب را در هتل محل اقامت خود سپری کنند. 

تیم فوتبال داماش گیلان که با هجده بازیکن عازم سفر به ماهشهر شده است، روز سه شنبه یک جلسه تمرینی را احتمالا در استادیوم محل برگزاری مسابقه برگزار خواهد کرد. 

دیدار بسیار حساس و شش امتیازی شهرداری ماهشهر و داماش گیلان در چهارچوب هفته بیست و یکم مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 چهارشنبه 27 بهمن ماه در استادیوم شهدای ماهشهر برگزار خواهد شد. 

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هنوز تکلیف دیدار نیمه تمام هفته گذشته مابین تیم های شهرداری ماهشهر و شهید کریمی جویبار که با ترک زمین از سوی جویباری ها خاتمه یافت، مشخص نشده است تا بدین ترتیب حداقل روی کاغذ هنوز شهرداری ماهشهر با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها 28 امتیازی و در جایگاه ششم و داماش گیلان نیز با 31 امتیاز از 20 بازی در رتبه سوم جدول گروه ب مسابقات حضور داشته باشند.