وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان : در آستانه بازی با پرسپولیس به سراغ بازیکنی رفتیم که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت با پرسپولیس موفق به گلزنی شد تا نشان دهد تبحر خاصی در گلزنی به سرخابی های تهرانی دارد. افشین چاوُشی، بارها از حضور هواداران قدردانی کرد و در بخشی از مصاحبه نیز به منتقدان خود پاسخ داد. مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت با بهترین گلزن فصول اخیر فوتبال رشت را در ادامه خواهید خواند …

varesh-sport.com : وضعیت تیم در چهار بازی ابتدائی را چطور ارزیابی می کنید؟

با توجه به شرایطی که در جریان آن هستید، نتوانستیم بدنسازی منظمی را انجام دهیم و با همان شرایط وارد مسابقات شدیم . به نظر من با توجه به این شرایط ، نتایج خوبی کسب کردیم و مطمئنا روز به روز با حمایت هواداران که تا اینجای فصل سنگ تمام گذاشته اند بهتر می شویم و می توانیم رتبه ای بهتر نسبت به فصل گذشته بدست آوریم.

 

varesh-sport.com : فصل قبل در دو بازی رفت و برگشت توانستی دو گل به پرسپولیس بزنی و به طور کل پیش از این هم نشان دادی که در مقابل سرخابی ها خوب گل می زنی ؛ شرایط خودت و تیم در این هفته برای مقابله با این تیم تهرانی به چه شکل است ؟

شما به من لطف دارید . من فقط توانستم زحمات بچه ها را تبدیل به گل کنم و در این مسابقه هم تمام سعی خودم را برای موفقت داماش می کنم تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : تمرینات امید هرندی را چطور است؟ آیا داماش با او می تواند در ادامه لیگ موفق باشد؟

من در مصاحبه های دیگر خودم اعلام کردم که اگر به ایشان فرصت لازم را بدهند می تواند یکی از بهترین مربی های ایران شود.

 

varesh-sport.com : هر دو مسابقه فصل گذشته مقابل پرسپولیس حواشی خاصی را بدنبال داشت و امسال هم بازیکنی با پرسپولیس به رشت می آید که بعد از اتهام به مردم رشت به تیم محبوبش پیوست. در این خصوص چه صحبتی با هواداران دارید؟

هواداران ما بهترین هواداران کشور هستند و به آقا مهدی هم توهینی نکردند . از هواداران داماش می خواهم در بازی با پرسپولیس هم فقط تیم داماش را تشویق کنند تا ما بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

 

varesh-sport.com : عده ای از هواداران معتقدند اگر افشین چاوشی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شود از انگیزه ی بیشتری برخوردار است و می تواند مثمرثمرتر عمل کند..

بله،من هم شنیدم ولی باید عرض کنم که من در چند سال اخیر که حدود 50-60 گل برای این تیم زده ام،آیا به صورت ذخیره وارد شدم؟ در فصل گذشته از من در پست اصلی ام استفاده نمی کردند و مشکل من هم از همان زمان آغاز شد! هر وقت به عنوان یار ذخیره به میدان می رفتم در پست اصلی ام بازی می کردم. امسال هم در سه مسابقه ای که وارد میدان شدم توانستم دو گل بزنم که به صورت فیکس هم در ترکیب بودم.

 

varesh-sport.com : این خبر آشتی شما و مازیار زارع چند وقتیست که در روزنامه ها خودنمایی می کند ، خودتان توضیح می دهید؟

من هم از زبان دیگران شنیده ام و زیاد در جریان نیستم . من بارها هم اعلام کرده ام هیچ مشکلی با مازیار زارع ندارم و اگر دقت کنید بازیکنان ما هیچ وقت مشکل با بازیکنان و هواداران ملوان نداشتند و آن ها بودند که..

امیدوارم مشکلاتی که بین این دو تیم گیلانی به وجود آمده درست شود و در واقع هواداران دو تیم ، فقط تیم خودشان رو تشویق کنند.

 

varesh-sport.com : در فصل قبل بازیکنان به اصطلاح ستاره ای در تیم بودند که بعضا با تشدید مشکلات مالی،کارایی چندانی نداشتند. چه شد با آن حواشی بسیار فصل را با مقام هفتمی به اتمام رساندیم؟

ما در فصل قبل بازیکنان اسمی زیادی داشتیم که در این بین ابوذر رحیمی و محمد غلامی خیلی به ما کمک کردند. البته این بدان معنا نیست که بقیه کمک نکردند اما برخی ها حواشی زیادی را برای داماش به وجود آوردند! خودتان هم دارید می بینید همین بازیکنانی که امسال در تیم هستند به اضافه محمد غلامی و ابوذر رحیمی آن تیم را هفتم جدول کردند و ان شاالله امسال رتبه ی بهتری نسبت به پارسال کسب خواهیم کرد.

 

varesh-sport.com : نکته ی دیگر اینجاست که با توجه به مشکلات عدیده مالی و بلاتکلیفی، بازیکنان بومی تیم علاوه بر پیشنهادهای وسوسه انگیز در داماش ماندند…

خودتان می گویید بازیکنان بومی تیم! عشق و علاقه ی ما برای ماندن در داماش،مردم این شهر هستند. هوادارانی که در سرما و گرما ما را تنها نمی گذاشتند.من نسبت به بازیکنان دیگر از همه بیشتر طلب دارم و حتی از باشگاه چِک هم نگرفتم، چون مدیون این تیم و هوادارانش هستم.

اگر هم در آن یک فصل از داماش در سال 88 جدا شدم به خاطر مسائل مالی نبود…در فصل 87-88 موفق به زدن 15 گل شدم که هیچ کدام هم از روی نقطه ی پنالتی نبود؛  به گفته کارشناسان آقای گل واقعی آن فصل من بودم و از 15 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که اول قرار بود به استقلال بروم ولی چون آقای قلعه نویی به سپاهان رفت من از رفتن به استقلال منصرف شدم و به استیل آذین رفتم که در آن فصل پنجم شدیم و در پایان فصل هم با توجه به سه پیشنهاد خوبی که داشتم به همراه نظرمحمدی و مهدوی تصمیم گرفتیم در لیگ یک به تیم شهرم کمک کنم و خوشبختانه هم به لیگ برتر صعود کردیم. امسال هم بچه های ما پیشنهادهای خوبی داشتند ولی در تیم ماندند…

 

varesh-sport.com : حمایت هواداران تا اینجای فصل را چه طور دیدید؟

هواداران واقعا فوق العاده بودند. من در بازی با سایپا علیرغم مصدومیتی که داشتم به کرج رفته بودم و وقتی دو هزار هوادار داماش را دیدم احساس غرور کردم که این همه راه را از رشت آمدند تا تیمشان تنها نباشد.

آنها خیلی خوب داماش را تشویق کردند و حتی پس از خوردن گل هم دست از تشویق برنداشتند. بعد از پایان بازی هم تیم را تشویق کردند که من شرمنده همه آن ها شدم که چرا با دست خالی به رشت برگشتند . همچنین در دوبازی خانگی هم مثل همیشه عالی بودند که نیازی به تعریف ندارد …

 

varesh-sport.com : در سه دهه مختلف برای این تیم بازی کردید و هواداران استقلال رشت،پگاه و داماش را دیده اید ؛ آیا می توان فرقی بین نسل حال با نسل های قبلی پیدا کرد؟

هر کدام هوادار مخصوص خود را داشتند . در گذشته وقتی با پرسپولیس و استقلال بازی داشتیم گاها نصف استادیوم در اختیار هواداران منصوب به آن تیم ها بود اما اکنون وقتی در این بازی ها وارد استادیوم می شویم از حمایت هواداران رشتی از تیم شهرشان لذت می برم و بارها دیده ام که حتی ده درصد متعلق به این تیم ها هم تکمیل نشده است.

 

varesh-sport.com : چه حرفی با معدود افراد گیلانی دارید که می خواهند در بازی یکشنبه از پرسپولیس حمایت کنند؟

فکر نمی کنم آن ها رشتی باشند چون یک رشتی الویت را تیم شهرش می داند و هیچ وقت به طرفداری تیم مقابل نمی رود… آن عده معدود هم از برخی نقاط دیگر می آیند. امیدوارم بتوانیم پرسپولیس را ببریم تا باشکست هوادارانشان را بدرقه کنیم!

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی…

از همه هواداران تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت های آنان را با نتایجی که بدست می آوریم بدهیم. همچنین از شما و سایت پربیننده شما که همیشه یار و یاور ما بودید تشکر ویژه ای دارم وآرزومندم همیشه موفق باشید.

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید