دست مریزاد می گویم به این هواداران تیفوسی ‌ما که از ساعت پنج زیر این باران به استادیوم آمدند و تیمشان را تشویق کردند. کارشان واقعا درست است.

فرشاد پیوس سرمربی داماش گیلان، پس از پیروزی دو برصفر تیمش برابر فولاد نوین اهواز در بازی رفت پلی آف صعود به لیگ یک با بیان عبارات فوق به خبرنگار وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان گفت: ما هنوز کاری نکرده ایم و بازی برگشت در اهواز باقی مانده است.
وی ادامه داد: از مسئولین می خواهم که چند اتوبوس در اختیار هواداران تیفوسی ما قرار دهند که انشالله هفته آینده هم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی داماش در خصوص بازی برابر فولاد نیز گفت: تیم حریف خیلی خوب و قابل احترام است. این تیم واقعا فوتبال بازی کرد و نیامد بزن زیرش بازی کند. ما تیم حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم که در کجا ضعف دارد. بچه های ما هم واقعا دوندگی،جنگندگی و حس بردن داشتند. ما از اول هفته روی این موضوع کار کردیم که باید با تمام توان بازی کنند تا ببرند.

پیوس در خصوص بازی برگشت نیز گفت: هنوز چیزی تمام نشده است و کارمان سخت است. انشالله خدا کمک کند و مسئولین نیز حمایت کنند. آقای زحمتکش هم واقعا به قول‌هایی که تا الان داده اند عمل کرده اند و انشالله این هفته نیز بتوانند بجه ها را ساپورت کنند تا تیم به هدفی که می خواهد برسد.
وی افزود دستمریزاد می‌گویم به همه بازیکنانم که با جان و دل در این هفت هفته آن چیز‌هایی را که از آنان خواسته بودیم را عمل کردند.