وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران به یک تساوی ارزشمند در خارج از خانه و مقابل فولاد خوزستان دست یافت.

 

عصر امروز و از ساعت 16 تیم های فولاد خوزستان و داماش گیلان در استادیوم تختی اهواز و در حضور 1500 هوادار اهوازی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با گل های محمد غلامی در دقیقه 6 برای داماش و کاوه رضایی در دقیقه 63 برای فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت .

 

داماش گیلان با کسب این تساوی 32 امتیازی شد و همچنان در رتبه دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند . داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران شنبه 27 اسفند در رشت بازی حساسی را در مقابل ملوان انزلی برگزار خواهد کرد.

 

اطلاعات و گزارش بازی در ادامه مطلب

ترکیب فولاد خوزستان :  علی سلیمی،جلال کاملی مفرد،سامال سعید،عبدالله کرمی،امید خالدی،میثم کریمی،حکیم نصاری،بختیار رحمانی،طالب ریکانی (ساسان انصاری دقیقه 44) ،عبدالله مومنی،کاوه رضایی (ایوب والی دقیقه 70).

سرمربی: مجید جلالی

 

ترکیب داماش گیلان : محمد محمدی،جونیور آلوز،محمد مختاری،حسین کوشکی،ابوذر رحیمی،مصطفی حاجتی،مگنو باتیستا ( عباس آقایی دقیقه 36) ،محمدرضا مهدوی،حسین ابراهیمی (الماس خاله دقیقه 65) ،افشین چاوشی،محمد غلامی (بهنام افشه دقیقه 79) .

سرمربی: مهدی تارتار

 

دقیقه13 : سانتر سامال سعید بازیکن فولاد از جناح راست محوطه جریمه با ضربه سر مومنی همراه می شود تا اولین موقعیت فولادی ها در دقیقه سیزدهم بازی از کنار دروازه داماش به بیرون برود .

 

دقیقه 26 : شوت غافلگیرانه افشین چاوشی مهاجم داماش گیلان از جناح چپ محوطه جریمه و زاویه ای بسته می رفت که برای فولاد خطرساز شود که این توپ با دفع سراسیمه دروازه بان فولاد راهی کرنر می شود تا آه از نهاد چاوشی بلند شود .

 

دقیقه 30 : روی چند رفت و برگشت بر روی ضربه ارسالی فولادی های از روی ضربه کرنر نزدیک بود که گل تساوی فولاد خوزستان به ثمر برسد که این توپ با دفع محمدی و در برگشت مدافعین داماش و در نهایت آفساید ختم به خیر شد.

 

دقیقه45 : ضربه ایستگاهی فنی عباس آقایی ناباورانه از جلوی پای مهاجمین داماش گیلان و مدافعین فولاد عبور کرد تا سلیمی دروازه بان فولاد توپ را با یک شیرجه دفع کند . این ایده آل ترین موقعیت داماش برای به ثمر رساندن گل دوم بازی بود .

 

دقیقه 46 : شوت سرکش بازیکنان فولاد از پشت محوطه جریمه در همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم به شکلی خطرناک و در حالی که محمدی نیز شیرجه زده بود از بالای دروازه داماش به بیرون رفت.

 

دقیقه60 : خطرناکترین صحنه بازی تا این لحظه در این دقیقه به وقوع پیوست . کاوه رضایی در شرایطی مناسب و تقریبا تک به تک با محمدی دروازه بان داماش ضربه آرامی را به توپ می زند که از کنار دستان محمدی به سمت دروازه می رود اما این مدافعین داماش هستند که پیش از رسیدن توپ به خط دروازه آن را دفع می کنند.

 

دقیقه 77 : شوت نصاری مهاجم فولاد با برخورد به مدافعین داماش در داخل محوطه جریمه به مومنی دیگر بازیکن فولاد می رسد اما ضربه شوت او از فاصله ای نزدیک توسط دروازه بان داماش گیلان دفع می شود.

 

دقیقه 3+90 : طی فرآیندی بازیکن فولاد خوزستان توسط محمدی در داخل محوطه جریمه سرنگون می شود و داور بازی نقطه پنالتی را نشان می دهد اما ثانیه هایی بعد به سمت کمک خود می رود و تصمیم خود را باز پس می گیرد . به نظر می رسد در این صحنه کمک داور دیدار خطای بازیکن مهاجم در صحنه ای دیگر یا آفساید او را گرفته است که داور از تصمیم خود برگرداند.

 

*گل

فولاد خوزستان 0-1 داماش گیلان : شش دقیقه از زمان بازی گذشته بود که تیزهوشی و سماجت محمد غلامی و سماجت او برای حفظ توپ در میان مدافعین فولاد یک گل برای داماش به ارمغان آورد. در این صحنه محمد غلامی در نهایت توانست خود را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار دهد و هفتمین گل این فصل خود را برای داماش به ثمر برساند.

 

فولاد خوزستان 1-1 داماش گیلان : فولاد خوزستان که از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فشار بی امانی را برای به ثمر رساندن گل تساوی بر روی دروازه داماش وارد می کند بالاخره در دقیقه 63 دیدار به گل تساوی خود دست پیدا می کند . پاس کوتاه حکیم نصاری با ضربه شوت فنی کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه همراه می شود و شوت او در منتهی الیه گوشه دروازه داماش و دور از دستان محمدی وارد دروازه داماش گیلان می شود.

 

اتفاق ویژه : ابوذر رحیمی با کارت زردی که در دقیقه 17 مسابقه دریافت کرد سه اخطاره شد و بازی دربی گیلان را از دست داد . او پس از گرفتن کارت زرد نسبت به این تصمیم که با پرچم کمک داور مسابقه صورت گرفت اعتراض داشت .

همچنین از سویی دیگر حسنی صفت دروازه بان ملوان نیز با کارت زردی که دریافت کرد بازی با داماش را از دست داد. ضمن اینکه محسن مسلمان از تیم ملوان نیز به نظر می رسد دیگر بازیکن محرومی و سه اخطاری بازی دربی باشد.