سرانجام نیم‌فصل دوم از راه رسید و داماش برای کنده شدن از ته جدول، باید در نیم‌فصل دوم تیم متفاوتی باشد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ جمعه ۱۳ بهمن، تیم مس کرمان در استادیوم باهنر کرمان میزبان داماش گیلان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

شاید این جمله کلیشه‌ای باشد، ولی فصل مس کرمان به معنای واقعی پر فراز و نشیب بود. این تیم پس از برد خارج از خانه در هفته ابتدایی مقابل داماش، تا چند هفته پیاپی امتیاز از دست داد و برچسب مدعی بودن از روی این تیم برداشته شد. اما در ادامه با تغییر کادر فنی و روی کار آمدن اکبر محمدی، تیم کرمانی نتایج بهتری کسب کرد و تا میانه جدول بالا آمد. با این حال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه مس به دلیل بدهی باعث شد که این تیم نتواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند و به دنبال آن، مدیرعامل مس نیز از سمت خود استعفا داد. حال مسی‌ها با تمام حواشی پیش آمده باید جمعه در مقابل داماش قرار بگیرند.

در سوی دیگر داماش قرار دارد که اگر در مورد وضعیت مدیریتی و مالکیتی این تیم بخواهیم صحبت کنیم، همچنان مشخص نیست چقدر حرف‌های زده شده درست و قطعی باشد. تنها چیزی که قطعیست، حضور دوباره نظرمحمدی روی نیمکت داماش است. چند بازیکن نیز در نیم‌فصل از داماش جدا شدند و قرار بود چند نفر به تیم اضافه شوند که به خاطر بدهی‌های قبلی، پنجره نقل و انتقالاتی داماش نیز به مانند مس بسته شد و تاکنون خبری از رفع این مشکل نشده است. حال به رغم تمام این اتفاقات باید دید داماش در دیدار ابتدایی نیم‌فصل دوم، آیا می‌تواند از منجلابی که در آن گرفتار شده است خارج شود یا که پرونده داماش این فصل را باید بسته شده دانست.

نکات آماری:

– مس کرمان در ۹ بازی خانگی‌اش در نیم‌فصل اول، ۳ برد، ۳ مساوی و ۳ باخت را تجربه کرده است.

– از آخرین باری که داماش در کرمان موفق به گشودن دروازه این تیم شد، بیش از ۱۰ سال می‌گذرد.

– در ۱۵ رویارویی قبلی مس کرمان و داماش گیلان، ۸ برد سهم مس و ۷ بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و داماش در مقابل این تیم بردی کسب نکرده است.