دومین تست نظرمحمدی، مصافی در دل کویر خواهد بود.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۶:۴۵ جمعه ۲۸ مهر، تیم مس شهر بابک در ورزشگاه شهدای مس پذیرای داماش گیلان خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

مس شهر بابک که فصل گذشته در رتبه ششم لیگ یک قرار گرفت، پیش فصل را با وحید رضایی آغاز کرد. اما در ادامه این مربی سابق داماش از جمع مسی‌ها جدا شد و قاسم شهبا جایگزین وی شد. شروع شهر بابکی‌ها در این فصل بسیار متزلزل بود و آنها از چهار بازی ابتدایی تنها یک امتیاز گرفته و موفق به گلزنی نیز نشدند. اما دو برد ارزشمند در برابر پارس جنوبی جم و مس سونگون ورزقان باعث شد وضعیت جدولی این تیم بهبود پیدا کند. هر چند که شکست هفته گذشته برابر نفت و گاز گچساران دوباره روند مثبت مسی‌ها را متوقف کرد و حال آنها در پی جبران مافات و بازگشت به روال پیروزی در مقابل حریف گیلانی خواهند بود.

در سوی دیگر داماش گیلان پس از تغییر کادر فنی و روی کار آمدن علی نظرمحمدی توانست نخستین پیروزی فصلش را در یک بازی سخت برابر خلیج فارس ماهشهر کسب کند. داماش که همچنان موضوع مالکیتی حاشیه اصلی مجموعه‌اش به شمار می‌رود، امیدوار است بتواند روند بردهایش را این بار در مصافی خارج از خانه ادامه دهد.

نکات آماری:

– این مسابقه نخستین تقابل مس شهر بابک و داماش گیلان خواهد بود.

– مس شهر بابک در سه بازی خانگی قبلی خود تنها یک گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که داماش در سه بازی خارج از خانه این فصلش، گلی به ثمر نرسانده است.

– هر سه بازی خارج از خانه قبلی داماشی‌ها با شکست برای این تیم همراه بوده است.