داماش گیلان برای صعود به لیگ دسته اول به ۹۰ دقیقه تلاش بیشتر نیاز دارد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در دیدار برگشت مرحله پلی آف صعود به لیگ دسته اول از ساعت ۱۹:۰۰ پنج شنبه ۱۸ خرداد، تیم فولاد نوین اهواز میزبان داماش گیلان خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم، هفته گذشته در رشت با برتری دو بر صفر داماشی ها به اتمام رسید و حال تیم گیلانی با پشتوانه خوبی راهی اهواز می‌شود. از سوی دیگر اعزام هواداران داماش به اهواز برای همراهی تیم در این فینال بزرگ، امتیاز بزرگ دیگری برای ققنوس‌های لاجوردی شهر باران خواهد بود. با این حال تیم جوان و خطرناک فولاد نوین اهواز که تا این مرحله از مسابقات پیش رفته است، قطعا در زمین خودی به دنبال جبران مافات خواهد بود.

آخرین حضور فولاد نوین اهواز در لیگ دسته اول به فصل ۱۳۹۳/۹۴ بر‌می‌گردد. تیم فولاد در پایان آن فصل موفق شد قهرمان مسابقات شود؛ آن تیم به لحاظ قانونی اجازه حضور در لیگ برتر را نداشت و بدین ترتیب، امتیاز خود را به استقلال اهواز واگذار کرد. آن فصل آخرین فصل حضور فولادی ها در لیگ دسته اول بود و در سال‌های بعد آنها عضوی ثابت از لبگ دسته دوم بودند و حال از همیشه نزدیک‌تر به بازگشت به لیگ دسته اول هستند.

در سوی دیگر داماشی ها که سابقه طولانی در لیگ دسته اول دارند و بارها از این لیگ به لیگ برتر صعود کردند، آخرین فصل حضورشان در لیگ دسته اول به لطف خرید سهمیه کارون اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۸/۹۹ بود. داماش آن فصل پرحاشیه و کرونا زده را در جایگاه دوازدهم لیگ به پایان رساند و در حالی که آماده شروع فصل جدید لیگ یک بود، آن اتفاق تلخ سلب امتیاز اتفاق افتاد و داماش عملا یک فصل فوتبالی را از دست داد. اما پس از احیای این تیم در لیگ دسته سوم فصل گذشته و عملکرد خوب در این فصل لیگ دو، حال داماش بار دیگر در آستانه بازگشت به لیگ یک است. این بار بازگشتی بدون خرید سهمیه و باید امیدوار باشند این بار در لیگ یک دچار مشکلات و حواشی نباشند و شاید این نود دقیقه، آخرین نود دقیقه و آخرین صفحه کاری آنها در لیگ دسته دوم و فصل آخر ماجراجویی های داماش در سطح سوم فوتبال کشور باشد.

پیش بینی شما از نتیجه بازی چیست؟